تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




AdBlock Plus از معدن‌کاوی پول رمزنگاری شده روی پی سی جلوگیری می‌کند

افزونه‌ی AdBlock Plus به قابلیت جدیدی مجهز شده است که مانع اجرای اسکریپت‌های مخصوص استخراج پول‌های رمزنگاری شده روی رایانه‌ی کاربران می‌شود.

Pirate Bay تست اسکریپت‌های تازه‌ای را آغاز کرده است که بدون اجازه‌ی کاربران، از رایانه‌ی آن‌ها برای معدن‌کاوی پول‌ رمزنگاری شده استفاده می‌کنند. حال AdBlock Plus فیلتر جدیدی اضافه کرده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند از اجرا شدن این نوع اسکریپت‌ها توسط سایت‌های مختلف روی رایانه جلوگیری کنند.

مقاله‌های مرتبط:

Pirate Bay محبوب‌ترین وب‌سایت تورنت و یکی از ۱۰۰ سایت برتر جهان محسوب می‌شود که بخش قابل توجهی از ترافیک اینترنت را به خود اختصاص داده است. این سایت اخیرا از پردازنده‌ی رایانه‌ی کاربران خود به‌منظور استخراج پول‌های رمزنگاری شده بهره می‌برد؛ بدون این‌که کاربران از این موضوع آگاه باشند یا برای این اقدام از آن‌ها اجازه کسب شود. وب‌سایت مورد بحث مدعی شده است که تست اسکریپت استخراج پول رمزنگاری شده‌ فقط یک‌ روز به طول خواهد انجامید؛ اما Adblock Plus یک راه‌کار دائمی برای جلوگیری از اجرای این اسکریپت به کاربران ارائه می‌دهد.

افزونه‌ی معروف AdBlock Plus برای مرورگرهای سافاری اپل، گوگل کروم، موزیلا فایرفاکس و مایکروسافت اج در دسترس قرار دارد. کاربران می‌توانند با استفاده از افزونه‌ی مورد بحث، تبلیغات موجود در وب‌سایت‌ها را بلاک کنند. علاوه بر این می‌توان با استفاده از فیلترهای این افزونه، از اجرا شدن برخی اِلِمان‌های ناخواسته جلوگیری کنند و سایت‌های مورد نظر را در لیست سفید قرار دهند تا تمام اجزای صفحات آن وب‌سایت‌ها اجرا شود.

با استفاده از این فیلترها می‌توانید اسکریپت‌های خاص مثل مواردی که بدون اجازه از منابع سیستمی‌ شما بهره می‌برند بلاک کنید. اضافه کردن یک فیلتر با متن oin-hive.com/lib/coinhive.min.js روی مرورگرهای دسکتاپ که افزونه‌ی AdBlock Plus روی آن‌ها نصب شده است، باعث بلاک شدن اجرای اسکریپت‌هایی خواهد شد که از منابع سیستمی شما به‌طور مخفیانه استفاده می‌کنند.

نظر شما در مورد این قابلیت جدید در افزونه‌ی AdBlock Plus چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «AdBlock Plus از معدن‌کاوی پول رمزنگاری شده روی پی سی جلوگیری می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..