تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیلی جدید ایران به صورت ترامپ و اسرائیل

ساعت24 -رسانه آمریکایی رونمایی ایران از موشک بالستیک خرمشهر را سیلی ایران به صورت رئیس‌جمهور آمریکا و رژیم صهیونیسی توصیف کرده است.

مجله نیوزویک در تحلیلی روز جمعه، رونمایی ایران از موشک بالیستیک «خرمشهر» را «سیلی» این کشور به صورت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی توصیف کرده است.

سردار «امیرعلی حاجی‌زاده»  فرمانده نیروی هوافضای سپاه روز جمعه در حاشیه رژه 31 شهریور نیروهای مسلح و در جمع خبرنگاران با اشاره به رونمایی از موشک جدید برد بلند خرمشهر، گفت: این دستاورد توسط وزارت دفاع طراحی و تولید شده و 2 هزار کیلومتر برد دارد.

نیوزویک در تیتر خود نوشت: «ایران با نمایش موشک جدید خود به صورت ترامپ و اسرائیل سیلی زد.»

رابرت آینهورن، مشاور امور تسلیحاتی و منع اشاعه در دولت سابق آمریکا گفت: «رونمایی ایران از این موشک و اظهارات روحانی تا اندازه زیادی پاسخ ایران به هدف اعلام‌شده دولت ترامپ برای اعمال فشار بر این کشور جهت پذیرش محدودیت‌هایی در زمینه برنامه موشک بالستیک بودند.»

وی اضافه کرد: «روحانی تأکید کرده است که برنامه موشکی ایران، جز موضوعات مطرح در میز مذاکره نیست.»

منبع:فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیلی جدید ایران به صورت ترامپ و اسرائیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..