تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میراث جاویدان آقای ادا برای استقلالی‌ها

میراث جاویدان آقای ادا برای استقلالی‌هابه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  با برتری تیم فوتبال گسترش فولاد مقابل سیاه جامگان برتر و تساوی استقلال خوزستان برابر سپیدرود در هفته هفتم لیگ برتر سبب شد، تا استقلال تهران به قعر جدول لیگ برسد.

نتایج ضعیف آبی‌های پایتخت از ابتدای فصل با هدایت علیرضا منصوریان باعث شد فاجعه‌ای باورنکردنى براى استقلال رقم خورد و این تیم در قعر جدول قرار بگیرد. استقلال با پشت سر گذاشتن تقریبا نیمی از نیم فصل اول و با وجود حضور ستارگان زیاد در ترکیب، اکنون پایین‌تر از سایر تیم هاى لیگ برترى قرار دارد و رده شانزدهم جدول رده‌بندی لیگ را از آن خود کرده است.

بدون شک بدترین رتبه تاریخ استقلال در اواسط نیم فصل اول با حضور منصوریان براى آبى‌ها رقم خورده است و او با وجود جدایی از تیمش میراثی عجیبی را براى استقلال به جاى گذاشت. البته اکنون این مساله باعث تعجب است که چگونه تیمى با وجود مهره هاى بسیار و با تجربه در حال دست و پا زدن در انتهای جدول رقابت‌های لیگ  است.

تیمى که باید براى تصاحب رده اول با تیم هاى دیگر بجنگد، اما شرایط قعرنشینی را تجربه مى کند. به هر ترتیب استقلالى‌ها هر هفته باید منتظر اتفاقات و اما و اگر‌ها باشند تا در رده شانزدهم قرار نگیرند. از طرفى هوادارانى که سرمایه هاى اصلى این باشگاه محسوب مى شوند این روز‌ها بیش از گذتشه احساس سر افکندگى مى کنند. مى توان گفت استقلال در ٢ کلمه خلاصه شده است ، قعر و سرافکندگی.

در هر صورت استقلال با تغییرهاى اساسى مى تواند به رده هاى بالای جدول بازگردد و جزء کاندیدا‌های سقوط نخواهد ماند، اما نتایج این روز‌ها در تاریخ خواهد ماند. تاریخى که منصوریان براى استقلال در لیگ هفدهم رقم زد و آبی‌ها طعم تلخ قعرنشینی در لیگ را هم چشیدند.

منصوریانى که توانایی اداره ستاره‌های پرحاشیه را نداشت، هر روز در حاشیه‌سازی به رتبه یک نزدیک و نزدیک‌تر شد، اما از این امر مهم غفلت کرد که تیمش با وضعیت فعلی به انتهای جدول می‌رسد.

به هر ترتیب نمایش سقوط استقلال به قعر جدول و ثبت بدترین فاجعه، فیلمى بود به کارگردانی یک سرمربی پر حاشیه و شومن و او کسى نیست جزء علیرضا منصوریان.

اظهارات پیشکسوت استقلال در مورد منصوریان

حسن روشن درباره وضعیت استقلال در قعر جدول رقابت هاى لیگ برتر گفت: در ٥٠ سال اخیر سابقه نداشته که استقلال در قعر جدول قرار بگیرد. هیچ وقت این تیم چنین شرایطى را تجربه نکرده و این مساله به مدیریت فعلى باز مى گردد و آن‌ها مقصر هستند. منصوریان فکر مى کرد افرادى که مدام به او  چشم مى گویند دوستانش هستند، اما به این موضوع توجه نکرد که آن‌ها فقط دشمنانش بودند.

او ادامه داد: باید قعر نشینى استقلال را در گینس و مغز هواداران ثبت کرد تا در آینده بدانند با استقلال چه کار کرده اند.

روشن افزود: مدیریت استقلال افتضاح است و به نظرم هر چقدر مدیر فعلى بماند بهتر است، چون افتضاح هاى او بیشتر مى شود. استقلالى‌ها ضرر کردند و هیچ چیز بدتَر از این نیست که این تیم روزهاى بدى را سپرى کند و در قعر جدول قرار بگیرد. وضعیت استقلال خیلى افتضاح است.

رضا رجبى درباره وضعیت قعر نشینى استقلال گفت: واقعا نمى دانم برخى از آقایان که فقط قلدرى مى کردند اکنون شرم نمى کنند که این تیم را در ته جدول قرار داده اند. هواداران استقلال تا چه زمانى باید تحقیر شوند؟

او ادامه داد: موقعى هست که اعلام مى کنیم یک تیم با شرایط بد شانسى و خوب بازى کردن ته جدول است، اما این آقایان با دروغ گویى در برنامه نود و حاشیه ساختن برای استقلال  این تیم را قعر نشین کردند. اکنون بهتر است منصوریان با خیال راحت به رستوران هایش برسد.

او ادامه داد: منصوریان کارى با استقلال کرد که این تیم قعر نشین جدول شود و آن باخت افتضاح ٦ تایى را، مقابل العین رقم بزند. تمام رکورد هاى استقلال را کادر فنى تیم را نابود کرد.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میراث جاویدان آقای ادا برای استقلالی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..