تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به رقابت‌های هفته ششم لیگ جزیره / کارآسان شاگردان پپ در خانه

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛    رقابت‌های هفته ششم لیگ جزیره از روز شنبه یک مهر آغاز می‌شود و تا روز دوشنبه ۳ مهر ادامه پیدا می‌کند. در این هفته از رقابت‌ها تیم‌های بالا نشین جدول کار نسبتا سختی پیش رو دارند و در صورتی که نتوانند ۳ امتیاز را کسب کنند ممکن است جایگاه خود را از دست بدهند.  هم اکنون تیم‌های منچستر یونایتد و منچستر رسیتی با ۱۳ امتیاز صدرنشین رقابت‌های لیگ جزیره هستند و بعد از آن‌ها به ترتیب چلسی، نیوکاسل و تاتنهام به ترتیب با ۱۰، ۹ و ۸ امتیاز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. تیم‌های آرسنال، لیورپول و لسترسیتی هم به ترتیب در جایگاه‌های ۱۲، ۸ و ۱۵ جدول رده بندی رقابت‌های لیگ جزیره تا پایان هفته پنجم قرار دارند.  

نگاهی به رقابت‌های هفته ششم لیگ جزیره / کارآسان شاگردان پپ در خانه

برنامه بازی‌های این هفته از رقابت‌های لیگ جزیره به شرح زیر است: 

شنبه 1 مهر 1396

وستهام - تاتنهام 15:00

برنلی - هادرسفیلد 17:30

 اورتون - بورنموث 17:30

منچسترسیتی - کریستال پالاس 17:30

ساوتهمپتون - منچستریونایتد 17:30

استوک‌سیتی - چلسی 17:30

سوانسی - واتفورد 17:30

لسترسیتی - لیورپول 20:00

یکشنبه 2 مهر 1396

برایتون - نیوکسل 18:30

دوشنبه 3 مهر 1396

آرسنال - وست برومویچ


نگاهی به مهم ترین بازی های هفته : 


منچستر سیتی – کریستال پالاس 

تیم های منچستر سیتی و کریستال پالاس روز شنبه و از ساعت 17و 30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه خانگی منچستر سیتی به مصاف هم می روند . شاگردان پپ تاکنون عملکرد خوبی داشتند و با 4 برد و یک تساوی همراه با رقیب همشهری خود در صدر جدول قرار دارند. آن ها در بازار نقل و انتقالات امسال خرید های خوبی انجام دادند و امید بسیار زیادی برای قهرمانی در این فصل از رقابت ها دارند . شاگردان پپ در این هفته کار بسیار آسانی خواهند داشت زیرا حریفشان تیم قعر جدولی است و تاکنون نتوانسته امتیازی در 5 بازی گذشته کسب کنند. 


ساتهامتون – منچستر یونایتد

 شاگردان مورینیو این هفته باید در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم رده نهمی ساتهامتون بروند. اختلاف امتیاز دو تیم 5 امتیاز است و نتیجه برد برای هر تیم می تواند اختلاف دو تیم را کمتر یا زیاد تر کند. شیاطین سرخ در این هفته پوگبا را در اختیار ندارند اما با بازیکنان خوبی که در اختیار دارند کار سختی نخواهتد داشت . دوئل پپ و مورینیو از همین ابتدای فصل آغاز شده است و در صورتی که هر کدام نتیجه بازی را واگذار کنند یابه تساوی برسند صدر را از دست می دهند . 


استوک سیتی – چلسی 

شاگردان کونته در هفته ششم رقابت های لیگ فوتبال جزیره کار سختی در خانه استوک خواهند داشت . آن ها هفته گذشته و در دربی لندن به یک نتیجه تساوی مقابل آرسنال رسیدند تا اختلاف یک امتیازیشان با دو تیم صدر نشین به عدد 3 برسد. استوک سیتی هم اکنون تیم سیزدهم جدول رده بندی است و نشان داده که در خانه برای حریفان خود تیم آسانی نخواهد بود. 


لستر سیتی – لیورپول 

مهمترین بازی هفته اما میان قهرمان دو فصل پیش رقابت های لیگ جزیره و تیم لیورپول است. شاگردان یورگن کلوپ که تاکنون نتایج خوبی در رقابت های لیگ جزیره کسب نکرده اند در این هفته باید در کینگ پاور به مصاف لستر بروند . این بازی برای دو تیم اهمیت زیادی دارد زیرا برنده این دیدار می تواند تاثیر زیادی را در جدول رده بندی احساس کند. 

انتهای پیام / 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به رقابت‌های هفته ششم لیگ جزیره / کارآسان شاگردان پپ در خانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..