تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایستادگی در برابر دشمن ادامه راه اهل بیت(ع) است

ایستادگی در برابر دشمن ادامه راه اهل بیت(ع) است/ ملت و رهبر تودهنی بی نظیری به آمریکا زد ه اندبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه از استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی محمدی در نشستی با حضور مسئولان شهرستان خمینی‌شهر و مدیران ،مسئولان وکارشناسان ادارات اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار داشت: زمانی بود که آمریکا شاه و سردمداران ایران را به حساب نمی‌آورد و برای خود در این کشور قلدری می‌کرد، مردم و مسئولانش را تحقیر می‌کرد اما امروز ملت و کشور ورهبر این نظام تودهنی بی نظیری به آمریکا زد ه و باز هم خواهد زد .

وی با اشاره به جمله معروف امام راحل که فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، افزود: برای دستیابی به عزت و قدرت شرطی وجود دارد و به راهی که امام راحل برای ما مشخص کرده که در ادامه راه اهل بیت(ع) است باید ایمان، اعتقاد و باور داشته باشیم و در آن مسیر حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امورخیریه با بیان اینکه در مقاطع مختلف اسلام دو نکته سبب شکست مسلمانان شده است، بیان کرد: فراموشی مقصد و هدف سبب منحرف شدن، همچنین خسته شدن در این مسیر منجر به شکست مسلمانان در دوران مختلف شده است.

وی با اشاره به وصیت نامه امام راحل، تصریح کرد: ملت ایران وفادارتر از زمان عهد رسول الله(ص) و امیرالمومنین(ع) هستند، اگر این راه را حفظ کنیم در آینده هم موفق و سرافراز هستیم و اگر راه را گم کنیم عواقب بدی خواهیم داشت که در طول تاریخ هر ملت و قومی در مقابل دشمن ایستاده نسل بعدی آن را تحسین کرده و هرکسی تسلیم شده نسل بعد آن را ملامت کرده است.

وی با بیان اینکه امام راحل در وصیت‌نامه خود مقصد را قرآن برشمرد، اظهار داشت: راهی هم که این کشور طی کرده و شهدا نیز در وصیت‌نامه خود گفته‌اند برای اسلام و قرآن و اهل بیت(ع) بوده و خانواده‌ها نیز راضی شده‌اند که عزیزترین فرد خانواده در این مسیر جان دهد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به فرا رسییدن ایام محرم گفت: امام حسین (ع) قیام کرد و هزینه بزرگی هم برای آن داد اما تحول بزرگی در تاریخ بشر ایجاد کرد که اگر ما هم بخواهیم با عزت و شرف زندگی کنیم و خدا یاریمان دهد.

انتهای پیام/

ملت و رهبر تودهنی بی نظیری به آمریکا زد ه اند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایستادگی در برابر دشمن ادامه راه اهل بیت(ع) است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..