تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت از وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به مسائل مربوط به صندوق ذخیره

کوچکی نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

دعوت از وزیر آموزش و پرورش برای ارائه توضیحات درباره صندوق ذخیرهجبار کوچکی نژاد رئیس کمیته تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد اعلام نتایج این تحقیق و تفحص عنوان کرد: گزارشات تهیه شده و بخشی از آن نیز در حال تکمیل بوده تا به کمیسیون داده شود.

وی افزود: کمیسیون باید زمانی را تعیین کند تا نتایج بررسی مطرح شود و بر همین اساس روز شنبه از وزیر آموزش و پرورش نیز دعوت شده است تا در کمیسیون حاضر شود و نسبت به گزارشات انجام شده توضیحات خود را بیان کند.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان درمورد اختلاف حساب مالی در صندوق ذخیره و فرهنگیان، گفت: مبلغ این اختلاف حساب را اکنون نمی‌توانیم اعلام کنیم و باید پس از بررسی‌های لازم و ارائه در صحن علنی مجلس در دسترس امور قرار گیرد. 

کوچکی‌نژاد اظهار کرد:‌ باید در بانک سرمایه مبلغ اختلاف حساب مالی 13 هزار  میلیون تومان برآورد شده است اما برای صندوق فعلا نمی‌توان رقم آن را اعلام کرد.

وی یادآور شد: منتظر هستیم تا هیئت‌ رئیسه مجلس نوبت‌گزاری کنند و نتیجه تحقیق و تفحص را بر اساس زمان اعلام شده در صحن بیان کنیم.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت از وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به مسائل مربوط به صندوق ذخیره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..