تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس فدراسیون و بی احترامی به بانوان کم توقع دو و میدانی

مجید کیهانی و بی احترامی به بانوان کم توقعبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هنوز ماجرای فراموشی نام الهام کاکلی برای ارسال به مسئولان برگزاری رقابت‌های بازی‌های داخل سالن قهرمانی آسیا نگذشته بود که یک رفتار عجیب دیگر از سوی رئیس فدراسیون  دوومیدانی رخ داد.

مجید کیهانی در مواجه با یکی از دختران ورزشکار، نامه او را پاره کرد! پریسا عرب رکورددار دو‌های ۵ و ۱۰ هزار متر بانوان ایران به دلیل پرداخت نشدن پاداش هایش نامه‌ای را به رئیس فدراسیون نوشت.

کیهانی نیز نامه این دونده را در حضور نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی پاره کرد و به عرب اعلام کرد که باید از طریق هیئت استان خود اقدام کند و ضوابط اداری را رعایت کند. صرف نظر از اینکه پریسا عرب باید از طریق هیئت نامه درخواستش را به فدراسیون می‌رساند، اما عکس العمل کیهانی هم بی احترامی کامل نسبت به این ورزشکار بود.

پریسا عرب در سال‌های اخیر دائم رکورد‌های ملی و باشگاهی را جابه جا کرده است و به گفته خودش بار‌ها از سوی هیئت استان برای گرفتن پاداش این رکوردشکنی‌ها اقدام کرده، اما هیچ پرداختی به او انجام نشده است.

برخی از رفتار‌های مجید کیهانی در روز‌های اخیر علامت سوال‌های زیادی را ایجاد کرده است. چرا رئیس فدراسیون علاقه‌ای به اعزام بانوان به رقابت‌های بین المللی ندارد؟ چرا باید این رفتار با یک رکوردشکن تیم ملی بانوان صورت بگیرد؟

در صورتی که این دوومیدانی کار از مسیر درست پیگیر حق خودش نبوده است آیا این شیوه رفتاری درست است؟ مجید کیهانی که دائم از اجرایی شدن برنامه‌های کابردی خود در دوومیدانی سخن می‌گوید و می‌خواهد دوومیدانی ایران را به روز‌های خوبی برساند باید این نکته را بداند که احترام متقابل میان مسئولان و دوومیدانی کاران یکی از مهم‌ترین ارکان رشد یک رشته ورزشی است.

دوومیدانی کاران زیادی هستند در ایران که با رفتار‌های نادرست به دنبال گرفتن حق و حقوق خود هستند و دائم در رسانه‌ها مصاحبه‌هایی علیه شخص اول فدراسیون انجام می‌دهد، اما ورزشکاری که محترمانه به دنبال گرفتن حق خود است با رفتار این چنینی فدراسیون رو به رو می‌شود.

پریسا عرب حتی به مسابقه‌های بین المللی هم اعزام نمی‌شود با وجود اینکه رکورد‌های ملی دائم توسط او جا به جا می‌شود. فدراسیون دوومیدانی که از برنامه ریزی دقیق صحبت می‌کند این نکته را فراموش کرده که ورزشکاران، ورزشکارانش هستند نه هیچ چیز دیگر.

همان طور که شخص فدراسیون از دوومیدانی کاران توقع احترام دارد و می‌خواهد همه چیز براساس برنامه ریزی جلو برود باید این نکته را مدنظر قرار بدهد که نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون دلیل بر انجام هرگونه بی احترامی به ورزشکارانش نیست.

ورزشکاران به خصوص بانوان که در سخت‌ترین شرایط و با کمترین امکانات کار می‌کنند، احتیاج به حمایت و پشتیبانی بیشتری دارند نه اینکه دائم از طرف مسئولان پس زده بشوند و با بی احترامی با آن‌ها برخورد شود.

برهمین اساس پریسا عرب درباره این اتفاق به خبرنگار ما گفت: برای پرداخت پاداش شکستن رکوردهایم به کیهانی رئیس فدراسیون نامه نوشتم و روز (شنبه) به فدراسیون رفتم، اما کیهانی نامه درخواستی من را در حضور نایب رئیس بانوان بهزادی پاره کرد. او به من گفت: این نامه را باید هیئت به فدراسیون بزند و از این طریق باید پیگیر باشی. در هر صورت نباید این برخورد با من صورت می‌گرفت و حتی اگر شیوه پیگیری من درست نبود نباید نامه درخواستی من را پاره می‌کرد.

او در ادامه گفت: من نزدیک به ۲ سال است که پشت سرهم رکورد می‌زنم، اما نمی‌دانم چرا پاداش هایم پرداخت نمی‌شود و واقعا از این بی احترامی ناراحت شده ام. از طرفی تاکنون به غیر از مسابقات باکو و دبی که آن هم با هزینه شخصی خودم در این مسابقات شرکت کردم و تا به حال اتفاق نیافتاده که فدراسیون مرا به رقابت‌های برون مرزی اعزام کند.

عرب در پایان اظهار کرد: با وجودی که انگیزه ام پس از این حرکت از بین رفته بود، اما با صحبت‌های پریسا بهزادی تصمیم گرفتم با انگیزه‌ای ۲ چندان به تمریناتم ادامه دهم و امیدوارم در مسابقات لیگ هم بتوانم نتایج خوبی را بگیرم.

بیشتر بخوانیم:

غیاثی: با تصمیم کمیته ملی المپیک یکی از ملی پوشان را کنار گذاشتیم

توکلی قهرمان پرش ارتفاع شد/ کشیری رکورد ملی پرتاب چکش را جابجا کرد

کاکلی در دوی ۲۰۰ متر هم رکورد خود را شکست/رکوردشکنی میرزا طبیبی در پرش با نیزه

توضیحات بهزادی در خصوص انتخاب ملی پوشان دو و میدانی

انتهای پیام/

حاشیه‌های فدراسیون دوومیدانی در این چند وقت اخیر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس فدراسیون و بی احترامی به بانوان کم توقع دو و میدانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..