تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مارک زاکربرگ: روی تغییراتی که می خواهید صورت دهید تمرکز کنید

زاکربرگ در آخرین شماره از نشریه فوربس یادداشت کوتاهی منتشر کرده که صاحبان ایده ها و مدیران آینده را هدف قرار داده است. او در این یادداشت هدفمندی را والاتر از ساختن یک شرکت جدید می داند و قدتمند ساختن دیگران با احساس هدفمندی را برتر می شمارد. در ادامه یادداشت وی را می خوانیم.

امید من هیچ وقت ساختن یک شرکت نبود. من با احساس هدفمندی که انسان ها را به یکدیگر متصل کنم و همه به هم نزدیک شویم هدایت می شدم.

یکی-دو سال بعد از شروع کار فیسبوک، برخی شرکت های بزرگ می خواستند ما را بخرند. تقریبا هر کس دیگری بود می فروخت اما من این کار را نکردم. می خواستم ببینم که آیا می توانم افراد بیشتری را به هم متصل کنم. این [تصمیم] شرکت ما را از هم پاشاند، رابطه ها را از بین برد به حدی که تا حدودا یک سال بعد، تک تک اعضای تیم مدیریت رفته بودند.

آن موقع سخت ترین زمان مدیریت فیسبوک بود. من به کاری که می کردیم باور داشتم اما احساس تنهایی داشتم. و بدتر، این اشتباه من بود. این اتفاقات به من آموخت که هدف داشتن خودم کافی نیست. تو باید یک احساس هدفمندی برای دیگران خلق کنی. و من توضیح نداده بودم که امید دارم چه بسازم.

این احساس هدفمندی، فرای زنده ماندن و پول در آوردن، انگیزه و معنا برای انسان ها پدید می آورد. سبب می شود تا دیگر افراد که به درستی ها باور دارند جذب شوند. آن ها ایجا محصولاتی می سازند چون می خواهند کاری معنا دار انجام دهند و نقشی مهم در اینکه مردم چطور از فیسبوک استفاده می کنند داشته باشند. شرکت باید موفق باشد تا به ما اجازه ادامه راه بدهد اما انگیزه واقعی، خلق تغییرات اجتماعی مثبت در دنیا است.

من فکر می کنم برای عمده کسب و کارهای خوب، این حقیقت دارد. ساختن چیزی همانند فیسبوک و اداره کردن اجتماعی مثل اجتماع ما نیازمند شوق است. بسیاری از تیم های رهبری ما اینگونه فکر می کنند. هدف ما به عنوان یک شرکت، ساختن سرویس هایی است که در اختیار بیشترین افراد قرار دارد تا بتوانیم به همه در سراسر جهان صدا بدهیم.

مردم گاهی از من در مورد ساختن یک شرکت جدید می پرسند و من همیشه به آن ها می گویم که «هدف شما نباید ساختن یک شرکت باشد. روی تغییراتی که می خواهید صورت دهید تمرکز کنید»، انسان هایی را پیدا کنید که هدف شما را دارند و یک مرتبه شما فرصتی دارید تا چیزی بسازید که کمک می کند تا برای دیگران هدف بسازید و تاثیر مثبتی روی جهان می گذارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مارک زاکربرگ: روی تغییراتی که می خواهید صورت دهید تمرکز کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..