تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی فیفا ۱۸ – FIFA 18 ICON Edition-ALI213 + DEMO برای PC

آموزش نصب نسخه اصلی بازی:

کاربران عزیز لطفا دقت داشته باشید که فیفا 18 نیز مانند فیفا 17 از قفل گذاری Denuvo به همراه Origin DRM استفاده می کند. به همین دلیل هیچ تاریخ مشخصی برای انتشار کرک آن نیست. در هر صورت، انتشار نسخه رسمی بازی در 29 سپتامبر 2017 می باشد و هم اکنون نسخه فول آنلاک بازی قرار گرفته است. شما می توانید این نسخه را دانلود کنید تا در روز انتشار بازی باتوجه به سی دی کی اشتراکی یا اوریجینال که تهیه کرده اید، بازی را اجرا کنید. هم چنین مانند PES 2018 می توانید دیتای فول آنلاک را دانلود کرده و منتظر نسخه کرک شده بازی باشید تا آپدیت ها و فایل های مورد نیاز برای انتقال از نسخه فول آنلاک به نسخه کرک شده را قرار دهیم و به سرعت از نسخه کرک شده استفاده کنید.

در هر صورت، اگر تمایل به دسترسی به موقع و به همراه تمامی آپدیت ها و پشتیبانی رسمی (چه دانلودها در سی دی کی اشتراکی و چه کمپانی سازنده بازی در سی دی کی اوریجینال)، می توانید از لینک های زیر سی دی کی مربوطه خود را خریداری کنید تا در روز انتشار بازی 29سپتامبر 2017 طبق ضوابط و قوانین برای شما ارسال شود. چندین نکته:

1) زمان انتشار کرک به هیچ وجه معلوم نیست. لطفا سئوال نپرسید و از ارسال اسپم خودداری کنید.

2) سی دی کی اشتراکی فقط قابلیت آفلاین دارد. پشتیبانی فقط از طریق ایمیل می باشد. آموزش نصب بازی به صورت تصویری و کاملا شفاف ارسال می شود. آموزش متنی نیز ارسال می شود. در صورت نیاز، با هر بار خرید سی دی کی اشتراکی، یک بار نصب بازی توسط نرم افزار TeamViewer یا AnyDesk برای شما انجام خواهد شد. شما با هربار خرید فقط و فقط 10بار می توانید درخواست سی دی کی اشتراکی بدهید. محدودیت به صورت حداکثر روزانه یک بار، حداکثر هفته ای دو بار و حداکثر در مجموع ده بار می باشد. سی دی کی اشتراکی به نوبت می باشد و به هیچ وجه مثل سی دی کی اوریجینال تحویل آنی نخواهد داشت. سعی می شود تا در کمترین زمان ممکن برای شما نوبت رزرو شود. همانند فیفا 17، در فیفا 18 نیز بخش The Journey نیاز به آنلاین شدن دارد که در سی دی کی اشتراکی به دلیل قابلیت تنها آفلاین، مقدور نیست و باید با هماهنگی لازم انجام شود تا سی دی کی اشتراکی مدت دار برای آنلاین بازی کردن برای شما ارسال شود.

3) سی دی کی اوریجینال بازی قابلیت اجرای آنلاین + آفلاین بازی را دارد. قابلیت نصب آپدیت ها به محض انتشار، استفاده از اکثریت مودهای وبسایت Moddingway، قابلیت اجرای کامل بخش The Journey بازی، پشتیبانی رسمی کمپانی سازنده و تمامی ویژگی های یک مشترک قانونی و رسمی بازی در سی دی کی اوریجینال گنجانده شده است.

4) برای خرید سی دی کی در ورژن های مختلف می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

پیش خرید سی دی کی اشتراکی بازی فیفا 18 (توضیحات در بالا) FIFA 18 SHARED CD-KEY بازی: 

پیش خرید سی دی کی اوریجینال FIFA 18 STANDARD CD-KEY GLOBAL بازی: 

پیش خرید سی دی کی اوریجینال FIFA 18 Pre-Order CD-KEY GLOBAL بازی: 

5) در حال حاضر خریدها به صورت پیش خرید می باشند. تاریخ انتشار بازی 29سپتامبر 2017 بوده و سی دی کی های اوریجینال حتما تا قبل از انتشار رسمی بازی ارسال خواهند شد (حداکثر 1ساعت قبل از انتشار رسمی) و سی دی کی های اشتراکی بر اساس نوبت، رزرو و ارسال می شوند.

————————————————————–

آموزش نصب نسخه دمو بازی:

1) ابتدا آخرین نسخه نرم افزار Origin را دانلود و نصب کنید.

2) برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید (دقت کنید که ایران تحریم هست و حتما باید از فیلترشکن استفاده کنید).

3) وارد اکانت اوریجین نشوید! نسخه دمو بازی فیفا 18 که دانلود کردید را اکسترکت کنید. وارد پوشه FIFA 18 DEMO بشوید. فایل اجرایی Origin.Games.Reg.Tools.v1.1-3DM.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

4) پس از اجرای این فایل اجرایی، حتما باید یک پیغام چینی برای شما ظاهر شود که نشان دهنده ی موفقیت آمیز بودن ثبت فولدر بازی در اوریجین هست. معمولا بین 1 الی 5 دقیقه بنا به سیستم شما، این پیغام طول می کشد تا نمایان شود.

5) پس از نمایش پیغام، وارد اکانت خود در Origin بشوید. بازی FIFA 18 DEMO را جستجو کرده و به اکانت خود اضافه کنید.

6) راست کلیک کرده و گزینه Verify را انتخاب کنید تا فایل های دانلودی شما را شناسایی کند.

7) پس از اتمام تایید فایل ها، می توانید بازی را اجرا کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی فیفا ۱۸ – FIFA 18 ICON Edition-ALI213 + DEMO برای PC»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..