تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس | تداوم رایزنی‌های ظریف در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل

عکس | تداوم رایزنی‌های ظریف در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل

بین الملل > دیپلماسی - محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با مقام های مختلفی از چند کشور دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دیدار رئیس صلیب سرخ جهانی و وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در مورد آخرین وضعیت کمک های بشردوستانه به جنگ زدگان و آوارگان سوریه، یمن، میانمار و راههای افزایش کمک ها گفتگو شد.

همچنین در دیدار ظریف و استفان دیمیستورا نماینده ویژه دبیرکل در امور سوریه، درباره آخرین وضعیت گفتگوهای سیاسی برای حل بحران و کمک های بشردوستانه تبادل نظر و چشم انداز آینده پس از شکست تروریسم بررسی شد.

در ادامه نیز هرالدو مونیز وزیر امور خارجه شیلی با همتای ایرانی خود دیدار و گقتگو کرد. راههای گسترش روابط دوجانبه، افزایش تبادل هیات ها، برجام و مسائل منطقه ای محورهای اصلی رایزنی های دو مقام بود.

 در دیدار وزرای خارجه ایران و ارمنستان نیز درباره راههای گسترش روابط، مسائل منطقه و برجام تبادل نظر شد. سفر نخست وزیر ارمنستان به ایران و سفر ظریف به ارمنستان طی ماههای آینده دیگر محور این دیدار بود.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس | تداوم رایزنی‌های ظریف در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..