تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فکری: مدیرعامل باشگاه آلومینیوم معلوم الحال است

ساعت24-سرمربی نفت مسجد سلیمان، مدیرعامل باشگاه آلومنیوم اراک را فردی با پرونده و مشکلات اخلاقی خواند که با اتهاماتی که به نفت مسجد سلیمان زده سعی در مطرح کردن خودش داشته است.

باشگاه آلومینیوم اراک در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته یک میزبان نفت مسجد سلیمان بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. پس از این دیدار تصاویری از رختکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان صدرنشین رقابت‌ها منتشر شد و مسوولان آلومینیوم اراک با استناد به این تصاویر به تیم مهمان اتهام دوپینگ زدند.

محمود فکری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اتهامی که باشگاه آلومینیوم به تیم نفت مسجد سلیمان زده است، اظهار کرد: این موضوع اظهر من الشمس بود و یک صحنه ساختگی بود. این موضوع مطمئنا از یک جایی آب میخورد. مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک که یک فرد معلوم‌الحال است و سابقه و وضعیتش مشخص است. او قطعا از یک جای دیگر تحریک شده است و احتمالا می‌خواسته خودش را مطرح کند اما نمی‌دانسته این مطرح شدن نیست، منفور شدن است.
او افزود: تیم ما صدرجدول قرار دارد و این صدر جدول بودن ترکش‌های زیادی دارد. خیلی‌ها نمی‌توانند فوتبالی با ما مبارزه کنند و به سراغ مسائل حاشیه‌یی می‌روند. ما همه این‌ها را به خدا واگذار می‌کنیم و تلاش‌مان را ادامه میدهیم. ولی این کارها را اگر ما ببخشیم خدا نمی‌بخشد که بخواهند آبروی تیم و شهری را ببرند. بالاخره آن چوب یک جا خورده می‌شود که شاید بی صدا باشد.
فکری که سال گذشته هدایت نساجی را بر عهده داشت، در مدتی که تیمش شرایط مالی خوبی نداشت برای دیدار با آلومینیوم اراک راهی اراک شدند که پس از آن دیدار، فکری در گفت‌وگو با ایسنا از پیشنهاداتی که به بازیکنانش شد پرده برداشت. او درباره این موضوع تصریح کرد: یک سری آدم‌ها هستند وقتی در جایی مدیر و مربی می‌شوند رد پای کثیف‌شان می‌ماند. ما پارسال هم این موارد را داشتیم که به بازیکنان ما زنگ می‌زدند و می‌گفتند که ما خواهان شما هستیم. امسال هم قبل، حین و بعد از بازی حواشی را به کار گرفتند. برای مثال در ورزشگاه برای ورود اتوبوس باز نبود ولی امروز اعلام می‌کنند که شما مسیر را بلد نبودید. ما چند سال است که به اراک می‌آییم و می‌دانیم که از کدام در بیاییم. البته سال‌های قبل هم این کثافت کاری‌ها را می‌کردند.
سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه آلومینیوم اراک به خاطر اتهامی که به تیمش وارد کرده شکایت می‌کنند؟ گفت: مطمئنا از مدیریت کلان باشگاه آلومینیوم اراک شکایت می‌کنیم نه این فردی که معلوم‌الحال است. باید از مدیریت کلان آلومینیوم شکایت کنیم که چنین فردی را به فوتبال راه داده‌اند و این را سفت و سخت پیگیری می‌کنیم. این تهمت‌ها باید جواب داده شود.

او مدعی شد: دهشمند به واسطه مشکلات و پرونده‌های اخلاقی که داشته پروسه انتخاب شدنش به عنوان مدیرعامل خیلی طول کشید. مدیریت کلان باشگاه قبول نمی‌کرد که چنین فردی با آن مشکلات اخلاقی مدیرعامل شود. در اراک همه این فرد را میشناسند ولی الان کل ایران دهشمند را شناختند.
انتهای پیام

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فکری: مدیرعامل باشگاه آلومینیوم معلوم الحال است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..