تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نکاتی برای داشتن یک ویلای خاص و رویایی

نکاتی برای داشتن یک ویلای خاص و رویاییچگونه یک ویلای شیک داشته باشیم ؟ 

برای داشتن یک ویلای رویایی و شیک فقط کافیست منظم و تمیز باشد در ادامه می توانید با تالاب همراه باشید . 

طراحی ویلا در صورتی قابل تحسین و تاثیرگذار هست که محوطه سازی رویایی و شگفت انگیزی نیز داشته باشد! در شهر شهر دبی ویلاهای بسیار زیبایی طراحی و ایفا شده اند که دارای محوطه سازی هاي خوشگل و چشم نوازی نیز میباشند. در این بخش نیت داریم به محوطه سازی حیاط ویلایی یکی از این ساختمان ها بپردازیم ودر انتها به راز ۱۰ نکته و ایده مهم آن، اشاره نماییم.

۱- در محوطه سازی حیاط ویلایی فوق شاهد ترکیب همگون استخر ، آلاچیق ، فضای سبز ، آبنا و پارکینگ روباز هستیم و گویی هر جزء درست در سر جای خودش طراحی شده هست .

نکاتی برای داشتن یک ویلای خاص و رویایی

۲- طراح یک راه میانبر با بهرهگیری از متریال سنگ در داخل چمن ها ایجاد کرده که نتیجه آن اتصال ویلا به آلاچیق با صرف پیاده روی کمتر هست!

نکاتی برای داشتن یک ویلای خاص و رویایی ۳- در محوطه سازی حیاط ویلایی از بلوک هاي شیشه اي در بخش هایي از بدنه استخر بهرهگیری شده که به شگفت انگیزتر شدن فضای خارجی کمک زیادی کرده هست . همینطور بهرهگیری از بلور هاي نوری ، عکس زیبایی را در شب  برای محوطه سازی خلق می‌کند . نکاتی برای داشتن یک ویلای خاص و رویایی ایده هایی برای داشتن یک ویلای رویایی ۴- هرچه به ساختمان اصلی ویلا نزدیک تر می‌شویم کد ارتفاعی بالاتر میروند و بدین ترتیب افزون بر موضوع شیب و قضایا بارندگی ، در مسئله دید و منظر نیز انسان به فضای پیرامون اشرافیت بیشتری خواهد داشت « زمانی که از ویلایی به محیط بیرون نگاه می‌کنیم » . بهرهگیری از کف سازی روشن تاثیر بسزایی در لطافت ، پاکی و زیبایی بی بدیل محوطه سازی ویلا داشته هست . نکاتی برای داشتن یک ویلای خاص و رویایی

۵- یک فضای نیمه سر بسته برای صرف ناهار یا شام ایده بسیار خوبی برای محوطه سازی حیاط ویلایی به نظر میرسد . نظر شما چیست ؟؟؟

نکاتی برای داشتن یک ویلای خاص و رویایی ۶- در دیواره کناری حیاط آبشار هاي مصنوعی درنظر گرفته شده تا حس زندگی در اعماق طبیعت را بیش ار پیش به کاربران این ویلا منتقل کند . بهرهگیری از درختان نخل افزون بر سایه اندازی و تکمیل کننده محیط پیرامون آبشار ها ، جلوی دید هاي مزاحم را نیز می‌گیرد ! نکاتی برای داشتن یک ویلای خاص و رویایی

۷- در محوطه سازی بخش دیگر ویلا به بهرهگیری از فلاور باکس ها و درختچه ها اکتفا شده ودر عوض از حوضچه هاي کوچکی که دارای آبنما میباشند بهرهگیری شده هست .

نکاتی برای داشتن یک ویلای خاص و رویایی نکته های ناب برای داشتن یک باغ مجلل

۸- بهرهگیری از درختچه ها نه آن قدر چندان هست که سبب سردرگمی انسان در بهرهگیری از فضا هاي داخلی شود و نه آن قدر کم هست که حس زندگی دریک باغ سرسبز را از شما بگیرد .

نکاتی برای داشتن یک ویلای خاص و رویایی

۹- این ویلایی سرسبز  قابلیت پارک ۳ ماشین را در فضای سر باز به صورت اختصاصی دارد ودر ورودی ساختمان ویلایی از المان گل نیلوفر همچون آب نما بهرهگیری شده هست .

نکاتی برای داشتن یک ویلای خاص و رویایی

نکته های ناب برای داشتن یک باغ مجلل

۱۰- قرآرگیری استخر در نقطه بالا و فضای سبز در نقطه پایین در کنار کف سازی روشن و جایگذاری صحیح فضاها ، محوطه سازی این ویلا را ، شگفت انگیز جلوه داده هست . در پایان منظر نظرات ارزشمند شما دوستان گرامی هستیم .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نکاتی برای داشتن یک ویلای خاص و رویایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..