تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آل کثیر: خدا از مدیران قبلی نفت نگذرد

عیسی آل کثیر در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد دیدار امشب تیم های نفت طلاییه و پیکان اظهار داشت: جایگاه واقعی تیم ما اینجا نیست و مطمئن باشید در آینده نتایج بهتری کسب می کنیم. مدیران قبلی سر تمرین به ما بیسکویت می دادند و هنگامی که به آنها اعتراض می کردیم می گفتند همین هم از سر شما زیاد است! تنها می توانم بگویم خدا از آنها نگذرد.

وی ادامه داد: شک نکنید شرایط تیم ما بهتر می شود، ما در حال حاضر تاوان کارهای مدیران گذشته را پس می دهیم اما شرایط قطعا بهتر می شود.

مهاجم تیم نفت افزود: از لحاظ آمادگی بدنی از تیم پیکان عقب بودیم و همین مسئله باعث شد نتیجه را واگذار کنیم، امیدوارم در تعطیلات شرایط تیم بهتر شود.

آل کثیر درباره مدیریت جدید باشگاه نفت عنوان کرد: خوشبختانه مدیران جدید شرایط خوبی را فراهم کرده اند، در حالی که افراد قبلی که مدیریت تیم را به دست گرفته بودند هدفشان تیمداری نبود. آن زمان ما بیشتر به دنبال حاشیه بودیم اما اکنون شرایط بهتری داریم.

 انتهای پیام/

اظهارات آل کثیر پس از دیدار با پیکان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آل کثیر: خدا از مدیران قبلی نفت نگذرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..