تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل از پیر غلامان و مداحان در نیشابور

تجلیل از پیر غلامان و مداحان در نیشابوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت‌الاسلام محمدحسین مهدویان از پیرغلامان و ذاکران حسینی دراین  همایش گفت: اگر امثال سردار آهنگران در امور فرهنگی دفاع مقدس حضور نمی‌داشتند، روحانیت توفیق چندانی در امور تبلیغات نداشت.


وی افزود: مداحانی، چون حاج صادق آهنگران با نوای خود شور شهادت و عاشقانه جنگیدن را در محیط جبهه‌ها ایجاد می‌کردند.


کارشناس برنامه تفسیر قرآن رادیو ایران تصریح کرد: من روحانی با تمام وجود لمس می‌کردم که نوای مداحان در حرکت دادن رزمندگان در مسیر اباعبدالله‌الحسین (ع) تاثیر فراوان داشت.


مهدویان تاکید کرد: مداحان باید ضمن مطالعه کتب شعر و مقاتل معتبر، احکام شرعی مربوط را به استناد فتوای مراجع تقلید فرا بگیرند و با حالتی برخاسته از عشق و سوز صدا، قلب‌ها را منقلب کنند.


وی یادآور شد: اگر افراد اخلاص داشته باشند، عنایات حضرت صاحب‌الامر (عج) مشمول‌شان می‌شود؛ مکرر اتفاق افتاده است که در همین جلسات عزاداری، حضرت برای افراد قابل تشرفاتی را ایجاد می‌کردند.


در ابتدای جلسه مسؤول کانون بسیج مداحان و هیئات مذهبی نیشابور گفت: جلسات تجلیل از پیرغلامان را طی دو نوبت در سال در آغاز محرم و آغاز ایام فاطمیه دوم برنامه‌ریزی کرده‌ایم.


در این جلسه ۱۴۴ نفر از مداحان پیرغلام که سال تولد ایشان بین ۱۳۰۸ تا ۱۳۲۲ (هجری شمسی) است تجلیل شد.

انتهای پیام//س. ح.

تجلیل از پیر غلامان امام حسین و ذاکران حسینی (ع)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل از پیر غلامان و مداحان در نیشابور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..