تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در سنندج

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،امروزجمعه (31 شهریور)،مصادف با یکم محرم الحرام همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در مهدیه سنندج برگزارشد.

این همایش که نشان دهنده اهمیت توجه به شعور حسینی و آرمان های نهضت عاشورا برای تربیت نسل آینده از آغوش مادران است با حضور صدها نفر از مادران و نوزادان خردسال و شیرخواره سنندجی با عزاداری و نوحه سرایی برگزار شد. 

مادران سنندجی به مناسبت گرامیداشت یاد حضرت علی اصغر(ع) در اولین جمعه ماه محرم ، کودکان و نوزادان خود را نذر طفل 6 ماهه امام حسین (ع) کرده و برای حضرت علی اصغر(ع) لالایی خواندند. 

حضور نوزادان و کودکان با پوشش های سبز و پیشانی بندهای یا حضرت علی اصغر(ع) حال و هوای خاصی را به این محفل سوگواری داده بود.

دراین مراسم گهواره نمادین حضرت علی اصغر(ع) نیز  بر روی دستان مادران شرکت کننده  می چرخید ومداحان در مصیبت اهل بیت عصمت وطهارت نوحه خوانی ومرثیه سرایی می کردند.

مداحی ، روضه خوانی ، سخنرانی و اجرای برنامه های فرهنگی از جمله برنامه های همایش شیرخوارگان حسینی(ع) در شهرسنندج بود.

گفتنی است،نخستین جمعه از ماه محرم به عنوان روز جهانی حضرت علی اصغر(ع) نامگذاری شده و به همین مناسبت نیز هرساله دراین روز همایش شیرخوارگان حسینی در سطح کشور وسایر کشورهای اسلامی برگزارمی شود.

انتهای پیام/م

همایش شیرخوارگان حسینی در سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..