تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ولایت فقیه و ایثار و از خودگذشتگی از دلایل پیروزی در دفاع مقدس بود/با روحیه محافظه کاری نمی توان از انقلاب دفاع کرد

ساعت: 15:10 منتشر شده در مورخ: 1396/06/31 شناسه خبر: 1198725

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: یکی از دلایل پیروزی و موفقیت در هشت سال دفاع مقدس، داشتن مدیریت اسلامی و الهی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی، امروز در جمع مردم میاندوآب با بیان اینکه به برکت نعمت ولی فقیه درهشت سال دفاع مقدس پیروز شدیم، اظهار کرد: یکی از دلایل پیروزی و موفقیت در هشت سال دفاع مقدس، داشتن مدیریت اسلامی و الهی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: دروصیتنامه همه شهدا یک نکته مشترک است و آن نکته این است که همه شهدا به فرمان امام برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی رفتند.

وی با بیان اینکه در کنار رهبری دینی، ایثار و از خودگذشتگی عامل دیگر پیروزی در هشت سال دفاع مقدس بود، گفت: آحاد مختلف مردم باید راه شهدا را ادامه داده و اهل ایثارگری در راه خدا باشند، همانگونه که شهدا از جان و مال خود گذشتند.

مولودی با تاکید بر اینکه با روحیه محافظه کاری نمی توان از انقلاب دفاع کرد، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس نشان داد که برای اینکه انقلاب و اسلام بماند باید از خود گذشت همانگونه که امام حسین(ع) و یاران باوفایش از خود گذشتند تا اسلام بماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه همه ما در قبال سرنوشت اسلام و انقلاب مسئول هستیم، اظهار کرد: راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی در تبعیت از امام مسلمین و ولایت فقیه است و این موضوع باید مدنظر همه ما باشد.

وی افزود: باید شهدا را الگوی خود قرار داده و برای دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی در صحنه باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ولایت فقیه و ایثار و از خودگذشتگی از دلایل پیروزی در دفاع مقدس بود/با روحیه محافظه کاری نمی توان از انقلاب دفاع کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..