تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شان دستگاه امام حسین(ع) رعایت شود/ مردم ایران زیر بار ظلم نرفته و نخواهند رفت

ساعت: 16:57 منتشر شده در مورخ: 1396/06/31 شناسه خبر: 1198764

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه خواهشمندیم شان دستگاه امام حسین(ع) رعایت شود و این خواسته همه مسلمانان است و به عزاداری سنتی خود ادامه دهند، گفت: تهییج و برانگیخته شدن مردم و مقاومت و ایستادگی و ایثار در سایه تشکیلات نهضت عاشورا است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه امروز تبریز در مصلی اعظم امام خمینی(ره) این شهر با بیان اینکه در امر به معروف و نهی از منکر پیش همه تذکر نمی دهیم تا خوار شود، اظهار داشت: تکیه نکردن به ابر قدرت ها خود امر به معروف است، جهاد علیه رهبران کفر، امر به معروف است، یکی از مشکلات ما این است که تنها امر به معروف و نهی از منکر را در حوزه عفاف و حجاب میدانیم.

وی با اشاره به سفره خانه های مختلط در سطح استان، متذکر شد: در هفته گذشته عرض کردم که در مورد این سفره خانه هایی که زنان و مردان با یکدیگر قاطی می شوند، امیدواریم نیروی انتظامی به این حوزه نیز وارد شود تا مانع از این گونه اقدامات باشد.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه وحدت و دوری از هر گونه تفرقه خود یک امر به معروف است، خاطرنشان کرد: برائت از مشرکین و قضاوت عادلانه خود نیز یک امر به معروف است، اقامه نماز و برپایی نماز در هر حال و جلوگیری از منکرات، آگاهی از اهداف دشمن به خصوص در حوزه معضلات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی خود نیز امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: برای مقدمه سازی لازم است با شرایط امر به معروف و نهی از منکر با اقدامات آن آشنا شویم که در این رابطه یکی از مهمترین وسایل قدرتمند، بسیج و تربیت نیروهای پر شور و جهادی است، آموزش و پروش یکی از نهاد هایی است که می تواند در این حوزه فعالیت کند، در آموزش و پرورش فرصت های زیادی برای امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد.

وی در تشریح مناسبت‌های هفته با بیان اینکه در هفته اورژانس و فوریت‌های پزشکی قرار داریم، تاکید کرد:بنده دیروز فعالیت پایگاه شماره 5 و مرکز اورژانس را بازدید کردم، واقعا اقدامات آنها قابل تقدیر و تشکر است، امیدواریم مسئولین نیز در مورد مشکلات این حوزه نیز اقدامات لازم را در اولویت قرار دهند و اقدام جدی داشته باشند.

وی با اشاره به فرارسیدن سال تحصیلی جدید اذعان داشت: امیدواریم معلمان و مسوولان آموزش و پرورش تربیت صحیح و انقلابی فرزندان را در اولویت خود قرار دهند تا دانش آموزان متدین تربیت شود و افرادی مانند شهید حججی از نظر اخلاقی را تحویل جامعه داده شود.

خطیب جمعه تبریز به علاقه‌مندی اهالی روستای کجوار نسبت به حفظ قرآن کریم، تاکید کرد: در طول هفته گذشته در دو برنامه قرآنی شرکت کردم که واقعا قابل توجه است که تنها در بین دانش اموزان شهرستان کجوار 23 حافظ کل قرآن وجود داشت.

نماینده ولی فقیه در استان در خصوص توجه ویژه مسئولین به حوزه فعالیت های قرآن، ابراز داشت: در شهرک اندیشه فعالیت های قرآنی بیشتر یه چشم می آید و لازم است گسترش یابد، بنده نیز از معاون تربیتی آموزش و پرورش خواهشمندم که در این مورد اقدامات لازم را مبذول گردند.

وی به سخنرانی به جا ریاست جمهور در صحن علنی مجمع سران، اشاره کرد و افزود: لازم است حمایت خوبی از سخنرانی ریاست جمهوری، در مقابل سخنرانی نا به خرد ریاست جمهوری آمریکا کنیم، و مقام معظم رهبری فرمودند که نخبگان آمریکا باید از سخنرانی رئیس جمهور آمریکا ناراحت و عصبانی باشند.

خطیب جمعه تبریز به ناراحتی کارشناسان غربی از سخنرانی نابخردانه ترامپ اشاره کرد و گفت: ما میبینیم که کارشناسان غربی خود نیز از سخنرانی ترامپ عصبانی هستند و باید مسئولان با اقدامات خود نشان دهند که مردم و کشور ایران هرگز زیر بار حرف زور و ظلم آمریکا نخواهند رفت.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه آمریکایی های باید بدانند که ملت ایران در حوزه مواضع کشور خود باقی خواهند ماند و هرگز اجازه نفوذ به آنها نخواهد داد، تاکید کرد: اول ماه محرم همزمان با دفاع مقدس است، اقتدار کشور در تمامی اقسا نقاط مختلف کشور به نمایش گذاشته شد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه دشمنان بعد از 19 ماه قتل و ترور اقدام به حمله به ایران کردند، افزود: 19 ماه بعد از ترور و کشتن افراد مهم کشور، بعد از آن که دیدند موفق به پیروزی نشدند، تصمیم به حمله ایران گرفتند، شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم این راه کردیم و کاری کردیم که دشمن در این حوزه شکست بخورد، 

وی با بیان اینکه امام در دو جا از کلمه باید استفاده کردند، خاطرنشان کرد: یکی از آنها حصر آبادان باید به زودی شکسته شود که دومین در سوسنگرد بود که فرمودند باید حصر آبادان بشکند که این خون ریزی ها امروز قدرت ایران را تضمین کرد و ما نیز مدیون این خون ها هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به اینکه امروز اول ماه محرم است، اذعان داشت: بالاترین رمز ممالک اسلامی و شیعه امام حسین(ع)است، درس های سیاسی محقق شده نهضت عاشورا در انقلاب اسلامی نیز استفاده شد، تهییج و برانگیخته شدن مردم و مقاومت و ایستادگی و ایثار در سایه تشکیلات نهضت عاشورا است.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: ضمن التماس دعا، خواهشمندیم شان دستگاه امام حسین رعایت شود و این خواسته همه مسلمانان است و به عزاداری سنتی خود ادامه دهند، از نیروی انتظامی نیز خواهشمندم تا راهی را بازکنند تا در کنار دستجات جایی برای رفت و آمد باشد تا مریضی نباشد که به زحمت بیفتد. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شان دستگاه امام حسین(ع) رعایت شود/ مردم ایران زیر بار ظلم نرفته و نخواهند رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..