تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات مردم اردبیل در محکومیت اظهارات ترامپ+عکس

ساعت: 16:56 منتشر شده در مورخ: 1396/06/31 شناسه خبر: 1198690

در پی سخنان توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا به ملت ایران، نمازگزاران در استان اردبیل پس از اقامه نماز جمعه تظاهرات کرده و فریاد مرگ بر آمریکا سردادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ضد آمریکایی امروز جمعه بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در سراسر استان اردبیل برگزار شد؛ این راهپیمایی در شهر اردبیل از مصلی امام خمینی (ره) به سمت چهارراه امام انجام شد.

راهپیمایان با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اهانت رییس جمهور آمریکا به ملت شریف و انقلابی ایران با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا اعلام کردند که ملت حسینی ایران هرگز ذلت را نخواهند پذیرفت.

خروش مرگ بر آمریکای نمازگزاران بیله سواری+تصاویر 

مردم شریف و نمازگزار شهر مرزی بیله سوارمغان پس از اقامه نماز جمعه امروز 31 شهریور همزمان با آغاز ماه محرم، ماه عزای سالار شهیدان و آغاز هفته دفاع مقدس، در پاسخ به سخنان گستاخانه، ابلهانه و سخیف ترامپ، رئیس جمهوری دولت مستکبر و شیطان صفت آمریکا علیه ملت با فرهنگ و سلحشور ایران تظاهرات ضد آمریکایی بر پا کردند.

به گزارش سایت صبح مغان، در این راهپیمایی نمازگزاران یکپارچه شعار " مرگ بر آمریکا " و مرگ بر اسرائیل را سر دادند.      

مرزداران بیله سواری در اعتراض به سخنان مرزداران بیله سواری در اعتراض به سخنان مرزداران بیله سواری در اعتراض به سخنان

راهپیمایی مردم پارس آباد در محکومیت سخنان ترامپ + تصاویر

، مردم همیشه در صحنه شهرستان پارس آباد همگام با سایر هموطنان سراسر کشور در محکومیت سخنان رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت ایران، راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار کردند.

به گزارش سایت  آران مغان این راهپیمایی در حالی همزمان با آغاز ماه محرم و آغاز هفته دفاع مقدس، پس از اقامه نمازجمعه از مصلی امام خمینی (ره) تا میدان امام حسین (ع) برگزار شد که راهپیمایان با در دست داشتن پرچم یا حسین و حمل پلاکاردهایی و با شعار کوبنده مرگ بر آمریکا این گستاخی های ترامپ را محکوم کردند.

راهپیمایی نمازگزاران نیری بر ضد مواضع سخیف ترامپ +تصاویر


نمازگزاران در نیر با برپایی راهپیمایی اعتراضی در پاسخ به سخنان گستاخانه، ابلهانه و سخیف ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت سلحشور ایران از مصلی نیر تا میدان نماز راهپیمایی کردند.
 

به گزارش نیریمیز، در این تظاهرات که  همزمان با آغاز ماه محرم، ماه عزای سرور و سالار شهیدان و آغاز هفته دفاع مقدس، برگزار شد، نیری ها با شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آل سعود" خشم خود را از سخنان رئیس جمهور آمریکا  اعلام کردند.
در انتها نمازگزاران با قرائت بیانیه‌ای، پاسخ به سخنان رئیس جمهور آمریکا را توسط دستگاه دیپلماسی خواستار شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات مردم اردبیل در محکومیت اظهارات ترامپ+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..