تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تارتار: مقابل سایپا با تسلط بازی کردیم/ اشتباه زرگر عدالت فوتبال را از بین می‌برد

به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی سایپا و پارس جنوبی اظهار کرد: بازی خوبی ارائه کردیم. باوجود اینکه برخی بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم روی سایپا مسلط بودیم و تا دقیقه ۸۰ هم به این‌روند ادامه دادیم. به دلیل اشتباه فردی گل خوردیم و این امر با توجه به اینکه بازیکنان برخی مواقع تمرکزشان را از دست می‌دهند، طبیعی است. در ادامه توانستیم از روی نقطه پنالتی گل بزنیم و روند شکست ناپذیری‌مان را حفظ کنیم.

او درباره عملکرد داور بازی گفت: در کل زرگر خوب داوری کرد. بازیکن ما اعلام کرد مدافع سایپا پای او را زد. اگر پنالتی درست باشد از زرگر تشکر می کنیم اما اگر پنالتی پارس به اشتباه گرفته شده باشد، سایپا آسیب دیده و عدالت رعایت نشده است.

او درباره تعویض مایکل اومانیا با مجتبی لطفی گفت: مجتبی لطفی ضربه‌ای به گونه‌اش خورد و آن را بخیه زدند. او پس از مصدومیت افت کرد و باید زودتر تعویض می‌کردیم که در این مورد من اشتباه کردم. با این حال سعی کردیم تعویضهایمان در بخش تهاجمی باشد.

تارتار درباره صدرنشینی پارس جنوبی اظهار داشت: نه تنها من بلکه در کل کشور هم کسی فکر نمی‌کرد پارس جنوبی مقتدرانه صدرنشین شود. البته همیشه می‌توان غیر ممکن را ممکن کرد. نتایج ما همه چیز را خوب نشان می‌دهد. مقابل سایپا برای چهارمین بار به بازی برگشتیم و این امر نشان می‌دهد به خود باوری رسیده‌ایم اما نبایست مغرور شویم.

او درباره حمایت هواداران پارس جنوبی از این تیم مقابل سایپا گفت: هرچند تعداد هوادارانی که برای حمایت از ما به تهران آمده بودند، زیاد نبود اما آن ها به خوبی از پارس جنوبی حمایت کردند.

او درباره مقایسه‌ پارس جنوبی با تیم‌هایی مانند برق شیراز و استقلال خوزستان بیان کرد: پارس جنوبی هستیم و حتی دوست نداریم با تیم‌های اروپایی مقایسه شویم. پدیده لیگ هستیم و می‌خواهیم این روند را حفظ کنیم. مطمئن باشید که تیم ما به سرنوشت برق و فجر دچار نمی شود.

سرمربی پارس جنوبی درمورد حضور اوسیانو کروز در ورزشگاه دستگردی بیان کرد: تیم ما امروز کامل نبود و بسیاری از بازیکنانی که در دیدارهای قبلی عملکرد خوبی داشتند مقابل سایپا بازی نکردند. امیدواریم مربیان تیم ملی بیشتر ما را ببینند چراکه صدرنشین لیگ هستیم و شرایط خوبی داریم.

انتهای پیام/

اظهارات تارتار درباره دیدار سایپا- پارس جنوبی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تارتار: مقابل سایپا با تسلط بازی کردیم/ اشتباه زرگر عدالت فوتبال را از بین می‌برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..