تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تارتار: دوست نداریم با هیچ‌ کس مقایسه شویم

۶۰۳۵۲۲

۹۲۳  بازدید

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تأکید کرد که تیمش برای موفقیت در لیگ برتر باید غرور را از خود دور کند.

خبرگزاری تسنیم: مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: ابتدا جا دارد که ایام سوگواری را تسلیت بگویم. با اینکه نفرات‌مان کامل نبودند، اما بازی خوبی را ارائه کردیم. ما تا دقیقه 85 خوب بودیم و گلی که دریافت کردیم روی اشتباه فردی بود.

وی ادامه داد: در ادامه بازی موفق شدیم روی تیم حریف فشار بیاوریم و همان‌طور که دیدید به گل هم رسیدیم و موفق شدیم که روند شکست ناپذیری‌مان را تا اینجای کار ادامه و نشان دادیم که بچه‌های تیم ما می‌توانند در بازی باخته به بازی برگردند. این موضوع ما را به آینده امیدوار می‌کند.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم در خصوص عملکرد داور مسابقه هم اظهار داشت: به نظرم زرگر در این بازی عملکرد خوبی داشت، به جز آن صحنه پنالتی که اگر واقعاً پنالتی بوده ما از او تشکر می‌کنیم و اگر هم پنالتی نبوده تیم حریف متضرر شده و عدالت رعایت نشده است. هرچند که بازیکن ما می‌گفت آن صحنه پنالتی بوده است.

تارتار در خصوص تعویض مجتبی لطفی و اضافه کردن مایکل اومانیا به بازی هم اذعان داشت: مجتبی لطفی بعد از مصدومیتی که داشت دچار اُفت شده است و ما باید او را در بازی زودتر تعویض می‌کردیم. از یک سو هم سعی داشتیم در خط حمله تغییراتی ایجاد کنیم.

وی در خصوص عملکرد خوب تیم پارس جنوبی در این دوره از لیگ برتر و در پاسخ به این سؤال که «آیا پیش از شروع فصل پیش‌بینی چنین موفقیتی را می‌کردید یا خیر؟»، گفت: نه تنها من بلکه کل کشور هم فکر نمی‌کرد پارس جنوبی این‌قدر موفق ظاهر شود و تا هفته هفتم صدرنشین لیگ برتر باشد، اما ما نشان دادیم که هر غیرممکنی را می‌توان ممکن کرد. البته سخت‌تر از به دست آوردن این رتبه حفظ این جایگاه است. نتایج ما این را نشان می‌دهد که می‌توانیم روند رو به رشدمان را ادامه بدهیم. ما  برای چهارمین بار در این بازی هم در حالی که از حریف عقب بودیم موفق شدیم که جبران کنیم، اما در هر صورت نباید دچار غرور شویم و باید غرور را از خودمان دور کنیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم در واکنش به اینکه تیمش را با تیم برق شیراز و یا استقلال خوزستان مقایسه می‌کند، توضیح داد: ما تیم پارس جنوبی هستیم و دوست نداریم با هیچ‌کس مقایسه شویم. من حتی قبول ندارم که با تیم‌های اروپایی مقایسه شویم. ما یک پدیده هستیم و حفظ این نتایج بسیار سخت است و باید بسیار تلاش کنیم تا احیاناً مثل برق شیراز از کورس قهرمانی عقب نمانیم. البته جا دارد از هواداران تیم‌مان هم تشکر لازم را داشته باشیم.

تارتار در خصوص حضور دستیاران کارلوس کی‌روش در این دیدار هم خاطر نشان کرد: حضور آنها جای تقدیر و تشکر دارد، البته تیم امروز ما با توجه به مصدومانی که داشتیم تیم واقعی‌مان نبود، اما به‌هر حال تشکر می‌کنم که آنها می‌آیند و تیم ما را بررسی و ارزیابی می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تارتار: دوست نداریم با هیچ‌ کس مقایسه شویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..