تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظات دلهره‌آور دستگیری یک قاتل روانی در روسیه + فیلم

لحظات دلهره‌آور دستگیری یک قاتل روانی در روسیه + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه دلهره آور دستگیری یک قاتل روانی را در یکی از خیابان های " آستاراخان " روسیه به تصویر می کشد. این مرد روانی در اقدامی جنون آمیز بعد از بریدن سر یک کودک 18 ماهه که از اقوامش بود  در حالی که سر این کودک را در دست داشت در خیابان جولان می داد. وی پیش از ارتکاب این قتل ضمن  حمله با چاقو به مادر قربانی، وی را از ناحیه شکم دچار جراحت جدی کرده بود. این مرد روانی که " میخائیل الینسکی " نام دارد و 42 ساله است  به تازگی از یک تیمارستان آزاد شده بود.

 در این ویدئو مشاهده می شود وی که توسط  پلیس محاصره شده است با یک چاقو ماموران پلیس را تهدید می کند. سرانجام پلیس با شلیک چند گلوله به وی، او را دستگیر و به بیمارستان منتقل کرد. او که دچار جراحت جدی شده بود  در بیمارستان جانش را از دست داد.

 مادر این مرد روانی در این خصوص گفت : " پسرم از سر و صدای زیادی که از منزل  همسایه شنیده می شد عصبانی شده بود. دو روز تمام پسرم عصبانی بود و سرانجام  با حمله به آنها این دختر بیگناه را کشت ".

 گفتنی است؛ پلیس محلی از عدم اطلاع رسانی به آنها در خصوص آزادی این مرد ابراز تاسف کرد. سخنگوی پلیس در این باره گفت : " هیچ کسی در خصوص این مرد به ما هشدار نداد. هیچ اطلاعاتی درباره این مرد در اختیار ما قرار داده نشد. این اتفاق در کشور ما رخ داد و ما از آزادی وی کاملا بی اطلاع بودیم".

 انتهای پیام/

سروصدای همسایه، کار دست مرد روانی داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظات دلهره‌آور دستگیری یک قاتل روانی در روسیه + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..