تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خشم کاربران اینترنت از رفتار یک مرد با فرزندش + فیلم

خشم کاربران اینترنت از عمل شوک آور پدر اکراینی با نوزادش + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است عمل خطرناک یک پدر جوان اوکراینی را با دختر نوزاد خود به تصویر می کشد. در این ویدئو که مدت آن چهار دقیقه است مرد در ابتدا در حالی که  دست های کودک را گرفته  او را  چند بار به دور خودش می چرخاند.

سپس در ادامه در حالی که یکی از دست ها و پاهای این کودک را گرفته وی را مانند وزنه به عقب و جلو پرتاب می کند. در هنگام انجام این عمل توسط این مرد شنیده می شود که وی این جمله را تکرار می کند : " کوچکترین ژیمناستیک کار جهان " .

انتشار این ویدئو موجب حیرت و خشم کاربران در فضای مجازی شد. یکی از کاربران در واکنش به این ویدئو در کامنتی نوشت : " این احمق چکار می کند ؟ ". یکی دیگر از کاربران نیز نوشت : " این مرد باید دستگیر و به اتهام کودک آزاری محاکمه شود. "

انتهای پیام/

 حرکات شوک‌آور پدر اوکراینی با نوزادش موجب حیرت کاربران شد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خشم کاربران اینترنت از رفتار یک مرد با فرزندش + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..