تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خادم الشریعه : انجام 2 بازی در یک روز خسته کننده است

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اعزامی به بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا و اقیانوسیه، سارا سادات خادم الشریعه درباره اینکه میزبان رقابت های شطرنج را به خوبی برگزار کرده است یا خیر، تصریح کرد: تاکنون همه چیز خیلی خوب بوده است اما در رقابت های استاندارد مسابقات دیگر، در هر روز یک دور برگزار می شود اما در این بازی ها روزی 2 دور بازی می کنیم که کار را برایمان سخت می کند. روز گذشته 8 ساعت و نیم بازی کردم که واقعا خسته شدم. غیر از این مسئله همه چیز خوب است.

خادم الشریعه در مورد سطح رقابت های شطرنج بازی های داخل سالن آسیا بیان کرد: سطح رقابت ها بالا است، چون رقابت های شطرنج تنها در بازی های داخل سالن آسیا برگزار می شود از این رو بیشتر کشورها با بازیکنان قوی خود شرکت کرده اند. من نیز تا کنون یک پیروزی و دو تساوی به دست آوردم.

او در مورد امکان مدال آوری ایران در بخش استاندارد تصریح کرد: کسب مدال در بخش استاندارد سخت است چون بازیکنان قوی در بازی ها حضور دارند.

خادم الشریعه با اشاره به انتظاری که از او برای کسب نتیجه وجود دارد،عنوان کرد: سعی می کنم در مسابقه بهترین بازی خودم را انجام دهم و به دیگر مسائل فکر نمی کنم و تلاشم همیشه گرفتن بهترین نتیجه بوده است.

انتهای پیام/

اظهارات خادم الشریعه درباره بازی های داخل سالن آسیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خادم الشریعه : انجام 2 بازی در یک روز خسته کننده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..