تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روشن : قعر نشينى استقلال بايد در گينس و ذهن هواداران ثبت شود/مربى بیكار ٢٠ ميليارد تومان بگيرد!

روشن : قعر نشينى استقلال بايد در گينس و ذهن هواداران ثبت شود/مربى بیكار ٢٠ ميليارد بگيرد!حسن روشن در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعيت استقلال در قعر جدول رقابت هاى ليگ برتر گفت: در ٥٠ سال اخير سابقه نداشته كه استقلال در قعر جدول قرار بگيرد. هيچ وقت اين تيم چنين شرايطى را تجربه نكرده و اين مسئله به مديريت فعلى باز مى گردد و آنها مقصر هستند. منصوريان فكر مى كرد افرادى كه مدام به او باشند و چشم بگويند، دوستانش هستند اما به اين موضوع توجه نكرد كه آنها فقط دشمنانش بودند.

 او ادامه داد : بايد قعر نشينى استقلال را در گينس و ذهن هواداران ثبت كرد تا در آينده بدانند با استقلال چه كار كرده اند.

 روشن درباره اينكه مطرح شده فاتح تريم گزينه استقلالى ها قرار است با دستمزد ٢٠ ميليارد تومان به اين تيم بيايد، بيان كرد: اگر فاتح تریم مربی خوبی بود كه اكنون بیكار نبود. به يک فرد بیكار مى خواهند ٢٠ ميليارد تومان بدهند؟ خودشان نظر دارند چقدر از اين قرارداد را  بردارند. خیلی خوب است که می خواهیم به یک مربی بیکار تا این اندازه پول دهیم.

 پيشكسوت تيم فوتبال استقلال درباره حضور ميک مک درموت به عنوان سرمربى در تيم عنوان كرد :بهترين گزينه مک درموت است چرا كه هم قرارداد دارد و هم بخشى از مطالبات خود را دريافت كرده و از همه مهم تر اينكه با تيم آشناست.

 روشن درباره وضعيت مديريت استقلال گفت :مديريت استقلال افتضاح است و به نظرم هر چقدر مدير فعلى بماند بهتر است چراکه افتضاح هاى او بيشتر مى شود. استقلالى ها ضرر كردند و هيچ چيز بدتر از اين نيست كه این تيم روزهاى بدى را سپرى می كند و در قعر جدول قرار بگيرد. وضعيت استقلال خيلى بد  است.

 پيشكسوت استقلال درباره اينكه آيا اين تيم سقوط مى كند يا خير بيان كرد : استقلال سقوط نمى كند چرا كه بازیکنان خوب بازى مى كنند.اما اين مسئله را هم بايد بگويم وقتى چشمى در پست مدافع گلزنى مى كند، يعنى وضعيت استقلال خوب نيست. بهتر بود پس از رفتن کاوه رضايى يک گلزن خوب جذب تيم مى شد.

انتهای پیام/

اظهارات روشن درباره احتمال حضور فاتح تریم در استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روشن : قعر نشينى استقلال بايد در گينس و ذهن هواداران ثبت شود/مربى بیكار ٢٠ ميليارد تومان بگيرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..