تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پس از نجفی، آخوندی هم مترو سوار شد + فیلم

حضور آخوندی در مترو در روز جهانی بدون خودرو + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به اتفاق هیئت همراه به مناسبت روز جهانی بدون خودرو از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو برای رفتن به محل کارش استفاده کرد. 

22 سپتامبر مصادف با 31 شهریور روز جهانی بدون خودرو نامگذاری شده است. دو کشور بلژیک و هلند برای اولین پیشنهاد این عنوان را مطرح کردند. این نامگذاری اهداف بسیاری همچون فرهنگسازی در خصوص استفاده از وسایل نقلیه عمومی و تعامل و ارتباط بیشتر افراد در معابر و پیاده‌روها با یکدیگر و همچنین کمک به حفظ محیط زیست  را دنبال می‌کند. 

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز همچون محمد علی نجفی شهردار جدید تهران، امروز به این مناسبت از مترو برای رفتن به محل کار خود استفاده کرد. 

ویدئوی زیر بخشی از حضور آخوندی در مترو را نشان می‌دهد که در حال گفتگو با شهروندان است.  

انتهای پیام/

 عباس آخوندی به مناسبت روز جهانی بدون خودرو سوار مترو شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پس از نجفی، آخوندی هم مترو سوار شد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..