تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سجادی:رئیس جمهور آمریکا برتری را در زر و قدرت می داند /او نیازبه آرامش دارد

سجادی:رئیس جمهور آمریکا برتری را در زر و قدرت می داند /او نیازبه آرامش داردبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل اظهارات تندی را علیه ایران مطرح کرد.به طوری که این امر واکنش های زیادی را بین تمام اقشار جامعه ایرانی در پی داشت.

برهمین اساس حمیدسجادی درباره اظهارات رئیس جمهور آمریکا بیان کرد:فکر می کنم او غرق در مادیات شده است و مادی گرایی به حد اعلا رسیده و به اعتقاد من خداوند این گونه افراد را به حال خودشان رها کرده است و به صورت افراطی همه چیز را در زر،پول و قدرت می دانند.

او ادامه داد:از طرفی افکار و امیال خاصی دارند که با دنیای انسانیت تا حدود زیادی بیگانه اند.باید بگویم رفتار او ربطی به دین،ادیان و ایمان ندارد. بعید می دانم چنین رفتارهایی در ادیان دیگر هم وجود داشته باشد.در ضمن انسان دوستی ما در تمام دنیا زبانزد است ما تعالیم و اوامر خداوند را سر لوحه کارمان قرار داده ایم و علاقه خاصی به بیان این گونه صحبت ها نداریم.به طور مثال در فلسفه چوگان آمده وقتی که کشورهای بیگانه به ایران حمله می کردند نمایندگان ما به صورت داوطلبانه پیش افراد متخاصم می رفتند و به آنها پیشنهاد می دادند به جای جنگ با هم چوگان بازی کنیم و هر کسی که در زمین مسابقه برنده شد پیروز این جنگ شناخته شود.

سجادی افزود:پس از ظهور دین اسلام در کشور ما کمتر ادبیات زشتی را از مردم کشورمان شاهد بوده ایم و از نظر ما این گونه رفتارها طرد شده هستند.به عنوان یک استاد دانشگاه از شنیدن چنین صحبت هایی درباره مردم ایران متاثر می شوم.به نظر من این گونه اشخاص نیاز به آرامش دارند.البته ما هم به عنوان ایرانی مسلمان و غیور متعصب باید آستانه صبرمان را بالا ببریم تا  آنها روزی به اشتباهات خودشان پی ببرند.

پیشکسوت ورزش کشورمان تصریح کرد:ما باید پر کاری و خستگی ناپذیری،وحدت و پشتیبانی خودمان را از ولایت فقیه به نمایش بگذاریم.نکته جالب توجه این است در جنگ با عراق فرماندهان ما را به شهادت رساندند و به جای اینکه اسم خودشان را بگذارند تروریست ما را آدم کش خطاب قرار دادند.هر چقدر ما از این حرف ها می شنویم باید قوی تر و با کیفیت تر انسجام مان را حفظ کنیم.آمریکا باید بیاید رسوایی بزرگی را که در قبال کشور و مردم ما در سالیان گذشته مرتکب شد پاسخگو باشد،آن وقت ببینند ما تروریست هستیم یا خودشان.اگر آنها به فکر انسانیت بودند که دست به کشتار مردم بیگانه کوبا،ویتنام،افغانستان،عراق یا ژاپن در گذشته نمی زنند.مردم دنیا باید آگاه باشند و بدانند که آمریکایی ها تروریست هستند. از طرفی چون آنان فهمیدند ما دست شان را خوانده ایم به همین دلیل می گویند مردم ایران تروریستند. رئیس جمهور آمریکا بیشتر شبیه به کسانی است که سعی در ریسک پذیری و دعوت دیگران به جنگ،اعمال رفتارهای زشت و همچنین دوست دارد خودش را بالاتر ازدیگران بداند.

انتهای پیام/

اظهارات پیشکسوت ورزش کشورمان درباره رئیس جمهور آمریکا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سجادی:رئیس جمهور آمریکا برتری را در زر و قدرت می داند /او نیازبه آرامش دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..