تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسیبی که لوازم التحریر خارجی به دانش آموزان وارد می کند!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید ابهری رفتارشناس و آسیب‌شناس اجتماعی با بیان اینکه لوازم‌التحریر با توجه به کارکرد انتقال پیام، یک رسانه مهم است، اظهار داشت: لوازم‌التحریر از دیدگاه رفتارشناسی تأثیر به سزایی بر کودکان و نوجوانان دارد و اگر تولیدکنندگان داخلی بر تنوع و جذابیت محصولات خود اضافه نکنند، تا چند سال دیگر کودکان این کشور به راهی می‌روند که مورد نظر طراحان و برنامه‌ریزان فرهنگی غرب است.

وی افزود: رنگ‌آمیزی، تنوع و انتخاب شخصیت‌های مورد علاقه کودکان، زمینه کشش و جذب آنها به انتخاب لوازم‌التحریر تولید داخل را فراهم می‌کند.

ابهری با اشاره به برگزاری نمایشگاه تولیدات ایرانی ـ اسلامی در سال‌های اخیر بیان داشت: این نمایشگاه تا حدودی توانسته است زمنیه توجه سرمایه‌گذاران را به این بخش ایجاد کند اما کاستی‌هایی وجود دارد که باید مرتفع شوند و به تعداد این قبیل نمایشگاه‌ها افزوده شود.

رفتارشناس و آسیب‌شناس اجتماعی خاطر نشان کرد: تصاویر شخصیت‌های کارتونی غربی که بر محصولات خارجی نقش بسته است باعث وارونگی هویت و دور شدن کودکان از سبک زندگی و ارزش‌های ایرانی ـ اسلامی می‌شود.

وی تصریح کرد: الگو قرار دادن نمادهای بیگانه، اصلی‌ترین عوارض استفاده از نوشت افزار خارجی برای دانش‌آموزان خصوصاً در دوره ابتدایی است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

لوازم التحریر های خارجی و ضررهای آن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسیبی که لوازم التحریر خارجی به دانش آموزان وارد می کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..