تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماسوله زاگرس کجاست؟ + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛روستایی در ۱۴۰ کیلومتری شهر کرد قرار گرفته که امروزه با عنوان روستای سرآقا سید شناخته می‌شود. این روستا ساختاری مشابه روستای ماسوله دارد و به همین دلیل لقب ماسوله زاگرس را به خود اختصاص داده است.

ماسوله زاگرس کجاست؟

 

بنابراین گزارش، روستای سرآقا سید هم‌اکنون یکی از روستا‌های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری به حساب می‌آید. اگر در اردیبهشت و خرداد از جاده خاکی و پر پیچ و خم منتهی به روستای سرآقا سید عبور کنید با صحنه دیدنی کوچ عشایر مواجه می‌شوید. این صحنه یکی از جاذبه‌های گردشگری ماسوله زاگرس به حساب می‌آید.

ماسوله زاگرس کجاست؟


شایان ذکر است روستای ۶۰۰ ساله سرآقا سید از لحاظ معماری یکی از بی‌نظیرترین روستا‌های فلات مرکزی کشورمان به حساب می‌آید. این روستا همچنان به اصالت خود وفادار است.

ماسوله زاگرس کجاست؟


گفتنی است امامزاده سرآقا سید یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری ماسوله زاگرس به حساب می‌آیند. این روستا با درخت‌های گردوی سیصد ساله احاطه شده است.

 


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماسوله زاگرس کجاست؟ + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..