تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یاد «بهترین‌های این سرزمین» در پست اینستاگرامی وزیر بهداشت+ تصویر

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزیر بهداشت در اینستاگرام خود به مناسبت هفته دفاع مقدس پستی با عنوان «به یاد بهترین های این سرزمین» منتشر کرد که متن آن را در زیر می خوانید.

سی‌ویکم شهریور، سالروز دفاع مقدس است؛ حماسه‌ای کم‌نظیر در تاریخ سرزمینی کهن؛ روزهایی سخت که مقاومت ملتی بزرگ، آن را در قابی از ایمان، شجاعت، اخلاص و شهامت به تصویر کشید و یاد و خاطره‌اش را در جان‌ها جاودان ساخت.

در چنین روزی به یاد سلحشوران آن روزگار، از پروردگار رحیم و کریم بخواهیم، اراده و فرصتی عنایت کند تا چون گمنامان پرآوازه این مرزوبوم، همدل و یک‌صدا، از سختی‌ها نهراسیم؛ بی‌منت کار کنیم و هر گامی را تنها برای رضای حضرتش برداریم؛ باشد که لطفش شامل حال‌مان شود و به وظایف‌مان در قبال بهترین‌های این سرزمین آن‌چنان که باید عمل کنیم.

یاد «بهترین‌های این سرزمین» در پست اینستاگرامی وزیر بهداشت+ تصویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یاد «بهترین‌های این سرزمین» در پست اینستاگرامی وزیر بهداشت+ تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..