تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«سلام علیکم حاج آقا» ساخته می‌شود

حسین تبریزی کارگردان سینما در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود به خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: درخواست پروانه ساخت فیلمنامه‌ای سینمایی با نام «سلام علیکم حاج آقا» به تهیه کنندگی محمدرضا محمدی و نویسندگی و کارگردانی خودم را دادیم و منتظر جواب هستیم تا پس از تایید، دیگر مراحل را آغاز کنیم.

وی افزود: کاری کمدی اجتماعی است و با چند بازیگر مطرح صحبت هایی کردیم و قول همکاری گرفتیم که اگر به نوافق نهایی رسیدیم در آن نقش آفرینی کنند.

وی ادامه داد:بخشی لوکیشن های این اثر در تهران و حدود 30 درصد در مشهد خواهد بود و حدود شش یا هفت بازیگر اصلی زن و مرد داریم که می توان گفت جزو کارهای پربازیگر است. 

تبریزی درباره زمان رونمایی از نسخه نهایی فیلمش اظهار داشت:تلاش ما این است که اولین رونمایی آن در جشنواره فیلم فجر باشد.

گفتنی است آخرین اثر بلند حسین تبریزی «افسونگر» تولیدی سال 1395 بود.

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««سلام علیکم حاج آقا» ساخته می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..