تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لباس عاشورايی، مقدمه‌ای بر نمايش معرفت حسينی است

طراح لباس حاضر در دومين نمايشگاه لباس عاشورايی:

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی كارگروه ساماندهی مد و لباس كشور، غزال بهمنی، هنرمند عرصه طراحی و دوخت لباس در دو دوره برپایی نمایشگاه لباس عاشورایی حضور داشته است.

بهمنی درباره خاستگاه و جایگاه این نمایشگاه گفت: هدفم برای شركت دراین نمایشگاه این بود كه ایده های منصوب به فرهنگ عشاورایی را در آثارم منسج كنم و این نمایشگاه می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای خلق ایده‌های نو در زمینه لباس اسلامی باشد.

او افزود: از بكارگیری خط و نقاشی در لباس عاشورایی پرهیز كرده‌ام و به عقیده من اگر هر نمادی بخواهد به این جریان ورود كند
ممكن است تداعی كننده معنایی باشد و باید به شدت در زمان طراحی برای این منظور مراقب حتی كوچكترین برش هم باشیم.

این طراح لباس گفت: باید معرفت حسینی در دل همه ما باشد و معتقدم لباس عاشورایی، مقدمه‌ای بر نمایش معرفت حسینی است.

بهمنی تصریح كرد: لباس عاشورایی وقتی به تولید انبوه می رسد كه در تنوع زیاد و حفظ پوشش كامل مخاطبان را تشویق به استفاده از لباس مناسب مراسم عزاداری امام حسین(ع) و یارانش كنیم و در این شرایط چرخه تولید را در محرم و صفر احیا كرده ایم.

طراح حاضر در دو دوره نمایشگاه لباس عاشورایی در خاتمه بیان كرد: لازم است نظر مخاطبان به سمت چنین رویداد مذهبی، ملی، فرهنگی و هنری جلب شود تا مردم دریابند كه می‌شود با مضمون لباس عاشورایی هم پوشش مناسب داشت چرا كه افزایش تقاضا، چرخه تولید لباس اسلامی ایرانی را در ابعادی وسیع تر احیا می كند.

گفتنی است، دومین نمایشگاه لباس عاشورایی از 25 شهریور تا اول مهرماه از ساعت 10 تا 17 در طبقه دوم تالار وحدت میزبان علاقه‌مندان است.

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لباس عاشورايی، مقدمه‌ای بر نمايش معرفت حسينی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..