تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمايش آموزه‌های دينی در پوشاک كودكان يک ضرورت است

طراح لباس حاضر در دومين نمايشگاه لباس عاشورايی:

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، محمدهادی نیکبخت، هنرمند عرصه طراحی و دوخت لباس با برند «ردا» در دو دوره برپایی نمایشگاه لباس عاشورایی حضور داشته است.


نیکبخت درباره این حضور بیان کرد: سه سال است که در حوزه طراحی پوشاک کودکان و با رویکرد اسلامی ایرانی و همچنین با محتوای قصص قرآنی و سبک زندگی آثاری را طراحی و وارد بازار کرده ایم.


او گفت: در پرتو طراحی لباس عاشورایی و ویژه مناسبت‌های مذهبی، نمایش آموزه‌های دینی در پوشاک کودکان یک ضرورت است.


مدیر برند پوشاک اسلامی ایرانی «ردا» در رسته کودکان با اشاره به لزوم ترویج بسیاری از نکات اخلاقی و تاریخی همچون کتابخوانی، دفاع مقدس و سبک زندگی در لباس این گروه سنی اظهار داشت: تاکنون نزدیک به 60 اثر با این مضامین به بنیاد ملی مد و لباس ارائه کرده ایم و نشان شیما را نیز اخذ کرده‌ایم که همگی مورد توجه کودکان و والدین آنها قرار گرفته است.


نیکبخت افزود: در این دوره از نمایشگاه 17 اثر داریم که 11 اثر با هنر تصویرسازی همراه شده و به نوعی روایت داستانی را دنبال می کند و تلاش کرده یم با توجه به گروه سنی مخاطب زیبایی عاشورا را جلوه گر کنیم.


او گفت: در دوه قبل هم اثر چفیه و پلاک کار ویژه ای بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و در تیراژ بالا به چاپ رسید، به هر روی تمام اتفاقاتی که بتوان یک لباس مطلوب را طراحی و تولید کرد در کشور ما وجود دارد و باید خروجی این نمایشگاه را در فضاهای مختلف ببینیم.


گفتنی است، دومین نمایشگاه لباس عاشورایی از 25 شهریور تا اول مهرماه از ساعت 10 تا 17 در طبقه دوم تالار وحدت میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمايش آموزه‌های دينی در پوشاک كودكان يک ضرورت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..