تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل وزیر بهداشت از «بهترین های این سرزمین»

۶۰۳۲۰۸

۲۳۲  بازدید

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صفحه اینستاگرام خود در مطلبی با عنوان «به یاد بهترین‌های این سرزمین»، یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران را در آغاز هفته دفاع مقدس گرامی داشت.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صفحه اینستاگرام خود در مطلبی با عنوان «به یاد بهترین‌های این سرزمین»، یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران را در آغاز هفته دفاع مقدس گرامی داشت.

سیدحسن قاضی زاده هاشمی نوشت: «سی‌ویکم شهریور، سالروز دفاع مقدس است؛ حماسه‌ای کم‌نظیر در تاریخ سرزمینی کهن؛ روزهایی سخت که مقاومت ملتی بزرگ، آن را در قابی از ایمان، شجاعت، اخلاص و شهامت به تصویر کشید و یاد و خاطره‌اش را در جان‌ها جاودان ساخت.

در چنین روزی به یاد سلحشوران آن روزگار، از پروردگار رحیم و کریم بخواهیم اراده و فرصتی عنایت کند تا چون گمنامان پرآوازه این مرز و بوم، همدل و یک‌صدا، از سختی‌ها نهراسیم، بی‌منت کار کنیم و هر گامی را تنها برای رضای حضرتش برداریم؛ باشد که لطفش شامل حالمان شود و به وظایفمان در قبال بهترین‌های این سرزمین آن‌چنان که باید عمل کنیم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل وزیر بهداشت از «بهترین های این سرزمین»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..