تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کریمی: منصوریان در ابتدای راه مربیگری است


او ادامه داد: پیکان توانست تیم فوتبال پرسپولیس را که از هر لحاظ آماده است شکست دهد. با این حال پیروزی این تیم مقابل پرسپولیس ملاک برتری برابر ما نیست چرا که قرار نیست تیمی که بازی قبلی اش را برده است، برنده قطعی بازی بعدی هم باشد. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. طبیعتاً حریفانمان را آنالیز می‌کنیم، اما باید ببینیم بازیکنان نفت طلاییه چه عملکردی دارند. در این بازی محروم و مصدومی نداریم.

کریمی درباره جدایی و بازگشت علی زینالی به تمرینات نفت اظهار داشت: به باشگاه اعلام کرده ام باید رضایت هر بازیکنی که در فهرست نفرات من نیست جلب شود. شاید من اکنون از نظر آن بازیکنان آدم بدی باشم، اما درست نیست بدون رضایت آن‌ها کاری انجام دهم. علی زینالی به تمرینات نفت طلائیه بازگشت، اما قصد داریم در صورت فراهم شدن شرایط چند بازیکن خارجی با کیفیت جذب کنیم.

او درباره جدایی علیرضا منصوریان از استقلال گفت: وضعیت مربیان جوان ایرانی خوب نیست. شتری که در خانه منصوریان خوابید در خانه من و امثال من هم می‌خوابد. طبیعتا زمانیکه تیم نتیجه نگیرد نوک پیکان به سمت مربی است. باید به منصوریان خسته نباشید بگویم چراکه تحت فشار بود. رفع برخی مسائل تنها برعهده مدیریت باشگاه است. همه جا کانون هواداران دارند. مدیریت باشگاه باید روی این قضیه تمرکز کند تا شاهد اتفاقی که برای منصوریان رخ داد نباشیم. منصوریان در مربیگری از من پیشکسوت‌تر است، اما او هنوز اول راه است و مطمئنا در آینده بازهم کار می‌کند. او قطعا اصلی‌ترین گزینه برای جایگزینی مربیان لیگ برتری است.

کریمی درباره اظهارات ترامپ علیه ایران گفت: خودمان نباید اجازه دهیم او این توهین‌ها را بکند. در همین حد به شما می‌گویم.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران درباره اظهارات منصوریان علیه محمدرضا ساکت گفت: قرار نیست در حال حاضر که سرمربی نفت شده ام درباره این موضوع صحبت نکنم. اوضاع را خودتان می‌بینید که چه اتفاقاتی در فوتبال ایران می‌افتد. آقایان تنها به برخی از مسائل که به نفعشان هست واکنش نشان می‌دهند، اما جایی که به سودشان نیست خود را کنار می‌کشند. وقتی در کانالم نوشتم چگونه مسئولان سابق باشگاه قرارداد برخی بازیکنان نفت را دستکاری کرده اند و قرارداد بازیکن را از ۱۰۰ میلیون به یک میلیون تومان تغییر دادند، عکس العملی از مهدی تاج، محمدرضا ساکت و حیدر بهاروند دیدید؟ کسانی که دنبال درست شدن این قضیه هستند، باید همان موقع مدیران قبلی را توبیخ می‌کردند و از آن‌ها سوال می‌کردند. قرارداد ثبت شده دستکاری شده است؟ دیدیم که اصلا درباره اش صحبت هم نشد. شما خبرنگاران از خود ساکت و تاج و بهاروند هم این سوال را پرسیدید؟ خودتان هم مقصرید! اگر کردید جوابشان چه بود؟ مگر می‌شود ماست مالی کرده باشند؟

 او درباره وضعیت قرارداد عیسی آل کثیر گفت: قرارداد او را هم دستکاری کردند. گفتم از طریق بردارش که از وکلای دادگستری است پیگیری کند. گفتم از عوامل کسر قراردادت شکایت کیفری کنند.

 سرمربی نفت طلاییه درباره جدایی تاوادزه از این تیم و درخشش او در استقلال خوزستان، بیان کرد: او امسال در استقلال خوزستان خوب پاس گل می‌دهد و امیدوارم آنجا موفق شود. مدیران قبلی سبب شدند او برود. برخی آقایان او را نخواستند، اما اکنون در استقلال خوزستان ثابت بازی می‌کند. البته قبول دارم مربی گری کار سلیقه‌ای است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کریمی: منصوریان در ابتدای راه مربیگری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..