تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرانچار: نتیجه تساوی برابر پرسپولیس رضایت بخش بود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  زلاتکو کرانچار درباره تساوی تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: از کیفیت بازی هر دو تیم راضی هستم. تیم حریف تمام تلاش خود را به کار گرفت و ثابت کرد که یکی از بهترین تیم های حاضر ایران است. بازیکنان ما وظایف خود را انجام دادند و یکی از بازی های ما در طول فصل بود و اگر این روند را ادامه بدهیم به طور حتم نتایج خوبی می گیریم. به هر حال تساوی برابر پرسپولیس رضایت بخش بود. 

کرانچار درباره اینکه سپاهان واقعی را در 20 دقیقه آخر مشاهده کردیم، گفت: در نیمه دوم منسجم تر از نیمه اول بودیم اما متاسفانه از شانس های خود استفاده نکردیم. 

دروازه بانی در شان سپاهان تربیت می کنیم 

او درباره اشتباهات دروازه بان سپاهان در خروج هایش بیان کرد: دروازه بان ما اطلاع داشت که پرسپولیس برترین سرزن ها را دارد و در خروج ها تردید داشت و سعی کرد کمترین خطر را کند. او توانست ضربات طارمی را تا حدودی کنترل کند و تذکراتی به خروج هایش دادم. باید دروازه بانی در شان سپاهان درست کنیم. 

کرانچار درباره 10 نفره شدن سپاهان بعد از مصدومیت پورقاز گفت: زمانی که پورقاز مصدوم شد و رودریگرز به جای او به زمین آمد مقداری طول کشید. به هر حال یک جایی مشکل داشته که بازیکن ما نتوانسته سریع در زمین مسابقه حاضر شود. 

مصدومیت پورقاز برطرف شده است 

سرمربی سپاهان درباره مصدومیت پورقاز گفت: پورقاز در 7 بازی گذشته جزء بازیکنان خوب ما بوده است. این بازیکن به علت کمر درد شدید به بیمارستان منتقل شد و ظاهرا در طول مسیر وضعیتش بهتر شده است اما منتظر نظر پزشک تیم درباره وضعیت این بازیکن هستیم. 

کرانچار درباره قضاوت داوران برای سپاهان گفت: یکسری از قضاوتها در هفته های گذشته انجام شد که به منافع سپاهان آسیب رساند. به نظر می رسد که نباید این مقدار داوری ها به ضرر سپاهان باشد.

پنالتی به سود پرسپولیس سخت گیرانه بود 

کرانچار درباره پنالتی پرسپولیس گفت: در درگیری‌های این‌گونه هر صحنه‌ای پنالتی نمی‌شود و من فکر می‌کنم اعلام پنالتی به سود پرسپولیس سخت گیرانه بود. داور می‌توانست با تامل بیشتر در سوت خود بدمد.

سرمربی سپاهان درباره قطع پای استانکو پوکله‌پوویچ به دلیل بیماری گفت: من از وضعیت او مطلع شدم که به دلیل دیابت این قطع پا رخ داده است. تا آن‌جایی که خبر دارم وضعیت جسمانی او با ثبات است.

کرانچار در پاسخ به این سوال که سپاهان در نیمه اول تحت تاثیر بازی پرسپولیس قرار گرفت اما در نیمه دوم جنگنده و درگیرانه بازی کرد گفت: همواره با بازیکنان صحبت کردم و از آنها خواستم در تمام خطوط جنگجویانه بازی کنند. تحت تاثیر بازی‌های قبلی پرسپولیس قرار گرفتند اما در نیمه دوم فشار را به آنها وارد کردیم و این خواسته من بود. وقتی نتیجه یک - یک شد بارها تاکید کردم که بجنگند اما فوتبال همین است و بازی مساوی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرانچار: نتیجه تساوی برابر پرسپولیس رضایت بخش بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..