تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشتاقی:مسئولان ورزش باید همه رشته ها را یکسان ببینند

فوتبالیست ها به خاطر حذف از جام جهانی پاداش گرفتند!

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد نشست مشترک شوراهای فنی با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت:من در جلسه گفتم که در جریان مشکلات مالی فدراسیون هستم ولی نمی خواهم به آن ها ورود پیدا کنم اما روی یک موضوع بحث دارم؛ تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برای اولین بار قهرمان دنیا شد ولی ما برای کشتی گیران و مربیان آن ها چه پاداشی در نظر گرفتیم که آن ها برای ادامه فعالیت انگیزه داشته باشند و در نهایت توقع داشته باشیم آینده کشتی تضمین باشد.
مشتاقی تصریح کرد: در این نشست با اشاره به اینكه پاداشی برای قهرمانی در جام جهانی به ملی پوشان كشتی تعلق نمی گیرد اما فوتبالیست ها برای شكست مقابل آرژانتین و حذف از رقابت های جام جهانی پاداش می گیرند از وزیر ورزش خواستم فدراسیون کشتی را که در سال بیش از ۸۰ اعزام دارد و ۲۲ رشته را تحت نظر دارد حمایت ویژه کند.
وی درخاتمه خاطر نشان کرد:از فرصت استفاده کردم و موفقیت های والیبال را به داورزنی معاون وزیر تبریک گفتم و البته از آقای وزیر و معاونین ایشان خواستم تا نگاه عادلانه تری نسبت به تمامی رشته ها از جمله کشتی به عنوان ورزش اول کشور داشته باشند.
انتهای پیام/


صحبت های بهرام مشتاقی درجلسه هم اندیشی با وزیرورزش و جوانان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشتاقی:مسئولان ورزش باید همه رشته ها را یکسان ببینند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..