تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتح اله زاده: به خاطر دل هواداران حاضرم به استقلال بازگردم

فتح اله زاده: به خاطر دل هواداران حاضرم به استقلال بازگردمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  با توجه به مدیریت بد این روزهاى باشگاه استقلال شنیده مى شود که شانس مدیر عاملى فتح اله زاده براى حضور در راس این باشگاه زیاد است.

فتح اله زاده درباره بحث حضورش در استقلال به خبرنگار ما گفت: براى حضور در استقلال تا این لحظه اقدامى انجام نداده ام، اما با توجه به اینکه این تیم در شرایط خوبى به سر نمى برد، حاضرم به خاطر دل هواداران محبوب آبى پوش به استقلال بازگردم.

مدیرعامل سابق استقلال ادامه داد: تنها در صورتى که هواداران و مسئولان خواهان حضور من باشند به استقلال برخواهم گشت و هر کارى که در توانم باشد براى این تیم انجام مى دهم.

انتهای پیام/

مدیرعامل استقلال تغییر می کند؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتح اله زاده: به خاطر دل هواداران حاضرم به استقلال بازگردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..