تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاد پناهیان: نعمت محرم را ساده از دست ندهید! + فیلم

بزرگ‌ترین نعمت را از دست ندهید!+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،پاییز امسال رنگ و بوی دیگری دارد. تلاقی اولین روزهای این فصل هزار رنگ و زیبا با محرم ، ماه عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام، رخت عزا بر تن آن کرده است.

این روزها باران که ببارد، نگاه‌ها جور دیگری به آسمان می‌نگرد. این روزها باران یادآور واژه‌هایی است که هزار و چندی سال پیش به‌ واقع معنا شد؛ عطش، تشنگی...

محرم نعمتی است این روزها. نعمتی برای شست‌وشوی زنگار دل‌ها، غبار نگاه‌ها، این روزها فرصتی است برای شناخت خود، شناخت حسین و شناخت خدای حسین (ع).

امسال چشمهایمان با آسمان غمزده پاییز همراه می‌شود تا بگرید در عزای مردی که نجات‌دهنده اهل زمین است. امسال اشک چشم‌هایمان نعمتی است در کنار نعمت باران الهی؛ نعمتی که وجود حسین علیه السلام مسبب آن است. بیایید این نعمت بزرگ را از دست ندهیم.

 در ادامه صحبتهای استاد پناهیان را درباره نعمت بزرگ محرم می شنوید.

انتهای پیام/

 سخنرانی استاد پناهیان درباره فرصتی بزرگ برای مسلمانان در ماه محرم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاد پناهیان: نعمت محرم را ساده از دست ندهید! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..