تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




53 پروانه تجاری فعالیت در حوزه خدمات مخابراتی صادر شد

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ با موافقت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، دو پروانه جدید «خدمات ارتباطی ثابت» صادر شد.

دارندگان پروانه‌های تجاری Servco (خدمات ارتباطی ثابت) مجاز به ایجاد شبکه‌های دسترسی و انتقال اعم از سیمی و بی‌سیم نیستند و در صورتیکه ارائه محتوا بر بستر خدمات موضوع پروانه آنها نیازمند موافقت یا دریافت مجوز از مرجع حاکمیتی مربوط باشد، دارنده پروانه باید ضوابط را رعایت و مجوزهای لازم را دریافت کند.

این پروانه‌ها در راستای تجمیع بیش از هزار پروانه موجود در حوزه ارتباطات ثابت تعریف شد و همسو با تعریف پروانه‌های ارتباطات ثابت (FCP) وارد حوزه مخابراتی کشور شد تا جایگزینی برای پروانه‌های تجاری سابق در حوزه اینترنت اعم از PAP، ISP، ISDP، VoIP و... باشد.

مدت اعتبار این پروانه‌ها پنج سال است و با صدور دو پروانه برای شرکتهای «شیراز همیار» و «مهندسی ارتباطات دوربرد فارس»، تعداد مجموع پروانه‌های صادر شده در این بخش به 53 مورد رسید.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «53 پروانه تجاری فعالیت در حوزه خدمات مخابراتی صادر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..