تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه خورش غوره بادمجان عذای محلی همدان

در فصل تابستان که دسترسی به غوره فراوان است می توانید خورش غوره بادمجان را که غذای محلی و خوشمزه همدان است را تهیه کنید و از طعم بی نظیرش لذت ببرید. می توانید این غذا را با گوشت چرخ کرده نیز درست کنید.

مواد لازم خوش غوره بادمجان     روغن به میزان کافی     بادمجان 8 عدد      پیاز 1 عدد    گوجه فرنگی    غوره  100 گرم    رب    تکه های مرغ خورش غوره بادمجان آماده کردن مواد برای تهیه خورش غوره بادمجان

۱- بادمجان‌ها رو پوست بگیرید و برش‌های طولی بزنید.
۲- پیاز‌ها رو پوست بگیرید و خرد کنید.
۳- گوجه فرنگی رو حلقه حلقه ببرید.
۴- غوره‌ها رو ار خوشه جدا کنید و تمیز بشویید. دو خوشه غوره معادل ۱۰۰ گرم غوره دون شده است.

خورش غوره بادمجان

طرز تهیه خورش غوره بادمجان

1. کمی روغن در ماهیتابه‌ای روی حرارت متوسط گرم کنید و بادمجان‌ها رو تا طلایی و نرم بشن در اون سرخ کنید.

2.در قابلمه بزرگی روی حرارت ملایم مقداری روغن بریزید و پیاز رو در اون تفت بدین تا طلایی بشه. تکه‌های مرغ رو اضافه کنید و کمی تفت بدین تا دیگه صورتی رنگ نباشن.

3.حالا رب رو اضافه کنید و مواد رو کمی دیگه تفت بدین. بعد به اون‌ها کمی نمک، فلفل و زردچوبه بزنید و به میزان لازم آب به اون اضافه کنید و بذارید تا بپزه و نرم بشه.

4. در آخر غوره و بادمجان و گوجه فرنگی حلقه شده رو به مرغ اضافه کنید و تا غوره نرم بشه، خورش رو بپزید. خورش رو در ظرف مورد نظر بریزید و به همراه برنج میل کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه خورش غوره بادمجان عذای محلی همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..