تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظرمحمدی: لیگ برتر، جایِ اشتباه نیست

۶۰۳۱۵۸

۳۸۹  بازدید

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: به نظر من مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران جای اشتباه نیست.

خبرگزاری فارس: علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بعد از تساوی مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدا به دوست و همکار خوبم ویسی تبریک می‌گویم. ضد حملاتی در این دیدار داشتیم. در نیمه دوم بازهم این شرایط را داشتیم نتوانستیم به گل برسیم. 

وی افزود: استقلال خوزستان آمده بود که فعل بردن را صرف کند و از زمین دست پر خارج شود. می‌دانستیم این تیم در زمین به گونه‌ای بازی می‌کند که از سرعت بازیکنان استفاده می‌کند به همین دلیل ترکیب را به گونه‌ای چیدیم که بتوانیم حملات را خنثی کنیم. استقلال خوزستان به بازی مستقیم روی آورد اما ما مانع گل زدن آنها شدیم.

سرمربی سپیدرود رشت یادآور شد: تلاش ما این بود با امتیاز برگردیم. امیدوارم بازی هفته آینده برنده باشیم. تیم ما حرف‌هایی برای گفتن دارد. ما به این تیم افتخار می‌کنم و به بازیکنانم می‌بالم. امیدوارم این یک امتیاز کمک شایانی به تیم بکند.

نظرمحمدی یادآور شد: این بازی خارج از خانه بود و ما برای تساوی آمده بودیم. البته در ادامه تلاش کردیم دروازه حریف را باز کنیم.

وی همچنین درباره خریدهایی که سپیدرود داشت، تصریح کرد: ما با بضاعتی که داشتیم خریدها را انجام دادیم و نتایجی که تا الان کسب کرده‌ایم نشان دهنده اعتماد ما به این بازیکنان است. تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا در آینده سپیدرودی منسجم‌تر و با کیفیت‌تر ببینید.

سرمربی سپیدرود در پاسخ به این سوال که باشگاه به شما اولتیماتوم داده بود و شما تا آستانه استعفا رفتید، عنوان کرد: اولتیماتوم واژه درستی نیست کسی هم اولتیماتوم نداد. برای اینکه فشار را از تیم بردارم و شوک بدهم استعفا کردم. ما در دیدار امروز واقعا مستحق باخت نبودیم. تیمی هستیم که پیکان را بردیم که این تیم مقابل پرسپولیس به برتری رسیده بود. مقابل صنعت نفت هم پیروز شدیم. ما مقابل تیم‌های بزرگ بازی باکیفیت‌تری داریم.

وی افزود: متاسفانه 3 هفته اول امتیازگیری نکردیم اما کم کم با لیگ برتر آداپته شدیم. لیگ برتر نشان داد جای اشتباه نیست. ما بعد از 50 سال به لیگ برتر آمدیم و در سال اول برای ماندن می‌جنگیم. با فرصتی که در ادامه لیگ داریم امیدواریم که بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظرمحمدی: لیگ برتر، جایِ اشتباه نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..