تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز؛ نتایج دوره‌های مهندسی فناوری دانشگاه علمی کاربردی منتشر می‌شود

امروز؛ اسامی پذیرفته شدگان دوره‌های مهندسی فناوری دانشگاه علمی کاربردی منتشر می‌شودحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو  با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فهرست اسامی 67 هزار و 765 نفر از پذیرفته‌شدگان نهایی دوره مهندسی‌‌ فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی‌کاربردی امروز پنج‌شنبه 30 شهریور  96 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد:‌ از 67 هزار و 765 پذیرفته‌ شده 22 هزار و 381 نفر، زن و 45 هزار و 384 نفر، مرد هستند، همه پذیرفته‌شدگان ضرورت دارد از روز شنبه اول مهر‌ماه 96 برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت‌نام و همچنین انتخاب واحد به سایت جامع آموزشی دانشگاه علمی کاربردی مراجعه کنند.

توکلی گفت:‌ بدیهی است پذیرفته‌شدگان مذکور باید در روز مشخص شده برای ثبت‌نام در واحد آموزشی قبول شده با مدارک لازم مراجعه کنند.

انتهای پیام/

زمان انتشار اسامی پذیرفته شدگان دوره‌های مهندسی فناوری دانشگاه علمی کاربردی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز؛ نتایج دوره‌های مهندسی فناوری دانشگاه علمی کاربردی منتشر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..