تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت ۷۰ مبلغ دینی در امامزاده‌های گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: ۴۹ مبلغ اعزامی از قم و ۲۱ مبلغ از استان هستند که در ایام محرم در آستان مبارک امامزاده‌های استان فعالیت‌های دینی خود را شروع می‌کنند.


سهرابی ادامه داد: مراسم شیرخوارگان حسینی در روز جمعه اول محرم در امامزادگان شاخص از جمله امامزاده عبدالله گرگان ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.


سهرابی افزود: در روز شنبه اول مهر مصادف با دوم محرم برنامه لبیک یا حسین (ع) در امامزاده‌های شاخص و بویژه در گرگان در چهارراه میدان سقاخانه حضرت ابالفضل (ع) ساعت ۴ عصر برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

مراسم شیرخوارگان حسینی در روز جمعه اول محرم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت ۷۰ مبلغ دینی در امامزاده‌های گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..