تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک یک میلیارد و 650 میلیون تومانی حامیان از ایتام قزوینی

ساعت: 15:22 منتشر شده در مورخ: 1396/06/30 شناسه خبر: 1197827

در طرح اکرام ایتام نیز 20 هزار و 514 حامی حمایت از یک هزار و 748 یتیم تحت حمایت امداد را بر عهده دارند که در 4 ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد و 650 میلیون تومان به ایتام تحت حمایت کمک کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صیادی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: شاید دو روز به عنوان جشن عاطفه‌ها اعلام شد اما خوشبختانه مردم خود را مقید به این دو روز نمی‌دانند و کمک‌های مردمی در حال دریافت است. 


وی اعلام کرد: کمک‌های مردمی تاکنون از 600 میلیون تومان فراتر رفته است و با این روند شاهد رشد قابل توجهی در مشارکت مردمی در جشن عاطفه‌ها باشیم. 

این مسئول با اشاره به اجرای طرح اکرام و محسنین افزود: طرح محسنین شامل آن دسته از خانواده‌های نیازمند است که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکار افتاده و یا زندانی هستند.

دریافتی ایتام 300 هزارتومان است
وی اضافه کرد: هم اکنون 6 هزار و 889 حامی در طرح محسنین مشارکت دارند و حمایت از 3هزار و 4 فرزند نیازمند را بر عهده گرفته اند که در 4 ماهه امسال بیش از 450 میلیون تومان به این فرزندان کمک شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: در طرح اکرام ایتام نیز 20 هزار و 514 حامی حمایت از یک هزار و 748 یتیم تحت حمایت امداد را بر عهده دارند که در 4 ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد و 650 میلیون تومان به ایتام تحت حمایت کمک کرده اند. 

وی توضیح داد: هم اکنون میانگین دریافتی ایتام از محل کمک حامیان بیش از 300 هزار تومان است که باید این رقم را افزایش داده و سطح متناسبی را در میان ایتام ایجاد کنیم. 

صیادی یادآورشد: سامانه پیامکی*028#08877* و برنامه سکه از جمله روش‌های نوین مشارکت مردمی هستند که می‌تواند در سهولت دریافت و هزینه کرد کمک های مردمی موثر باشد. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک یک میلیارد و 650 میلیون تومانی حامیان از ایتام قزوینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..