تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور معاون استاندار زنجان به شرکت‌های خدمات‌رسان برای وصل حاملهای انرژی مدارس/ قطع حاملهای انرژی مدارس به خاطر دیون پذیرفتی نیست

ساعت: 11:04 منتشر شده در مورخ: 1396/06/30 شناسه خبر: 1197679

معاون سیاسی استاندار زنجان دستور وصل حاملهای انرژی مدارس استان زنجان را صادر کرد و گفت: شرکت‌های خدمات‌رسان تا پایان وقت اداری پنجشنبه مهلت دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا; سیدبیوک موسوی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با بیان  اینکه مجموعه آموزش و پرورش برای حل مشکلات نیاز به همت همگانی دارد، اظهار کرد: در بحث آموزش و پرورش همه دستگاه‌ها مسئول هستند.

وی با با تاکید بر جذب مشارکتهای مردمی برای جبران کمبودها عنوان کرد: باید از همه ظرفیت‌های استانی برای برطرف کردن مشکلات استفاده کرد.

معاون سیاسی استاندار زنجان به کمبود سرویس‌های بهداشتی مدارس نیز اشاره کرد و با تاکید بر برطرف شدن این مشکل تصریح کرد: سرویس‌های‌ بهداشتی مدارس چیزی نیست که بتوان از کنار آن به آسانی رد شد.

وی با بیان اینکه دراستان زنجان خیران زیادی داریم که می‌توان از ظرفیت آنها استفاده کرد: گفت: اگر ما فریاد نزنیم و صدایمان در مورد این  موضوعات بلند نشود خیری برای مدرسه سازی اقدام نخواهد کرد.

موسوی با تکرار سخنان چند روز گذشته خود مبنی بر هشدار به برخی شرکتهای صنعتی و معدنی ابراز کرد: ما مجموعه‌های بزرگی در این استان داریم که از ثروتهای این استان بهره‌مند شدند اما وظایف اجتماعی خود را انجام ندادند.

وی بیان کرد: روی سخن بنده شرکت تهیه و تولید مواد معدنی و توسعه معادن روی و برخی از کارخانجات خصولتی بود مردم ما باید از ظرفیت اینها بهره‌مند شوند و امکان‌پذیر نیست تا ما بایستیم و این مجموعه‌های بزرگ از خدمات این استان بهره‌مند شوند اما به وظایف اجتماعی خود عمل نکنند.

معاون سیاسی استاندار زنجان با بیان اینکه در بحث فضاهای آموزشی مدیران باید کمک کنند، اظهار کرد: امکان ادامه برخی از پروژه‌های ما با اعتبارات دولتی امکان‌پذیر نیست و نیاز است از راه‌های دیگر تامین اعتبار شود.

وی ادامه داد: نباید همه نگاه‌ها به کیسه دولت باشد، بیشتر خانواده‌ها علاقه‌مند به مشارکت در ساخت فضاهای آموزشی هستند و اگر مهرانه امروز به این جایگاه رسیده به خاطر مدیران و پایه‌گذارانی است که توانستند در جامعه خوب طرح موضوع و اعتماد سازی کنند.

موسوی با تاکید دوباره بر این موضوع که نیاید مدارس فاقد سرویس بهداشتی داشته باشیم، عنوان کرد: منظور بنده در جبران کمبودها تنها اعتبارات دولتی نیست، همه دستگاه‌ها باید برحسب وظایف خود قدم بردارند و با هرگونه سستی نیز برخورد می‌شود.

وی گفت: موضوعاتی که در بحث شرکتها و معادن طرح شده را تا آخر پیگیری خواهم کرد، البته ممکن است هزینه‌هایی نیز برای ما داشته باشد چرا که اینها به راحتی حاضر نخواهند شد پول بدهند. ایران ترانسفو چه اقدامی در خصوص وظایف اجتماعی خود انجام داده است اینکه آمار بدهند دو هزار نفر مشغول کار هستند دلیل نمی‌شود و باید به وظایف اجتماعی خود نیز عمل کنند.

معاون سیاسی استاندار زنجان با بیان اینکه بحث فضاهای آموزشی باید در درجه نخست توجه قرار گیرد، افزود: ما باید برخی از دستگاه‌ها را به اجبار به این سمت سوق دهیم به خصوص آنهایی که خصولتی هستند، مگر می‌شود شرکت تهیه و تولید مواد معدنی این همه مواد از این استان ببرد اما مردم استان از آن بی‌بهره باشند مردم استان باید از این چاله‌هایی که در انگوران ایجاد شده بهره کافی را ببرند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تا پایان هفته باید گزارشی کاملی در خصوص سرویس‌های بهداشتی مدارس ارائه شود، خاطرنشان کرد: در کنار توجه به مسائل فرهنگی باید به سخت‌افزارها نیز توجه داشت.

موسوی با این دستور به شرکت‌های خدمات رسان که اینها باید تا پایان وقت اداری پنجشنبه نسبت به وصل حاملهای انرژی مدارس بدهکار اقدام کنند، اظهار کرد: در هیچ مدرسه‌ای نباید به خاطر دیون قطعی حاملهای انرژی را شاهد باشیم، البته آموزش و پرورش نیز باید به فکر پرداخت دیون باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور معاون استاندار زنجان به شرکت‌های خدمات‌رسان برای وصل حاملهای انرژی مدارس/ قطع حاملهای انرژی مدارس به خاطر دیون پذیرفتی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..