تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهید حججی به سیدالشهدا(ع) اقتدا کرد/همه در قبال انتقال ارزش های دفاع مقدس مسئول هستیم

ساعت: 15:41 منتشر شده در مورخ: 1396/06/30 شناسه خبر: 1197776

امام جمعه چهاربرج گفت: دفاع مقدس، گنجینه ارزشمندی است که باید فرهنگ آن را به نسل کنونی و نسل های بعدی انتقال دهیم و در این زمینه نیز مسئول هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،حجت الاسلام جعفر آذرپندار امروز در مراسم یادواره شهید محسن حججی و شهدای بخش مرحمت آباد  با اشاره به اینکه دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است، اظهار کرد: دفاع مقدس، گنجینه ارزشمندی است که باید فرهنگ آن را به نسل کنونی و نسل های بعدی انتقال دهیم و در این زمینه نیز مسئول هستیم.

امام جمعه چهاربرج افزود: همانطور که حضرت زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) پیام آور کربلا بودند، ما نیز در قبال شهدا، باید زینبی وار حرکت کنیم و اهمیت کار آنها را تبیین کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال توطئه هستند، گفت:ما به مراسم یادواره های شهدا نیاز داریم تا راه را گم نکنیم و این را در نظر داشته باشیم که شهدا برای چه و که رفتند و این را در نظر داشته باشیم که امنیت خود را مدیون خون شهدا و نعمت ولایت هستیم.

آذرپندار با بیان اینکه شهید حججی ها از رویش های انقلاب هستند، تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، شهید حججی برای دنیا یک حجت شد و دنیا را به لرزه درآورد.

امام جمعه چهاربرج با اشاره به اینکه شهید حججی به سیدالشهدا(ع) اقتدا کر، افزود: مجالس شهدا، مجالس عزت بوده و پرچم و نشانه ای هستند تا راه را گم نکنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهید حججی به سیدالشهدا(ع) اقتدا کرد/همه در قبال انتقال ارزش های دفاع مقدس مسئول هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..