تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز کشت زعفران بصورت پایلوت در شهرستان گرمی

ساعت: 20:36 منتشر شده در مورخ: 1396/06/30 شناسه خبر: 1198132

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان گرمی گفت: در سال جاری کشت زعفران در سطح 4 هکتار به صورت پایلوت اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیفار، عظیم احمدی، مدیرجهاد کشاورزی شهرستان گرمی در حاشیه بازدید از طرح کشت زعفران در روستای توسانلوی برزند، که بهمراه فرماندار شهرستان گرمی و جمعی از کارشناسان جهاد کشاورزی صورت گرفت، گفت: در سال جاری کشت زعفران در سطح 4 هکتار بصورت پایلوت اجرا می شود.

 

وی اظهار کرد: تغییر الگوی کشت از اهداف و  برنامه های ضروری و اولویت دار جهاد کشاورزی است بطوریکه در اجرای این سیاست علاوه بر توسعه کشت دانه های روغنی، توسعه کشت گیاهان دارویی و بویژه زعفران را در دستور کار قرار داده است.

 

مدیرجهاد کشاورزی گرمی گفت: طی سه چهار سال اخیر بالغ بر 15 هکتار زعفران و نزدیک 10 هکتار انواع گیاهان دارویی از جمله گل محمدی و نعناع فلفلی و گل گاوزبان در نقاط مختلف شهرستان کشت شده است.

 

وی افزود: زعفران گونه گیاهی کم توقع بوده و ضمن ایجاد اشتغال درآمدزایی بیشتر نیز دارد.

 

احمدی یادآور شد که یک شرکت تعاونی شهرستانی جهت توسعه کشت زعفران در سطح کلان و دریافت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید معرفی شده است.

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز کشت زعفران بصورت پایلوت در شهرستان گرمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..