تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولین کشور پاسخ عهد شکنی های آمریکا را بدهند

ساعت: 20:36 منتشر شده در مورخ: 1396/06/30 شناسه خبر: 1197926

در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل مطرح شد؛

بسیج دانشجویی اردبیل در بیانیه خود به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مراکز آموزش عالی از مسئولین کشور خواست در سفرهای خود به کشور های خارجی در خصوص عهد شکنی های آمریکا و سکوت مجامع جهانی در مورد کشتار مسلمانان میانمار مطالبه گری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید بیانیه ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره شده و آمده است: دفاع مقدس ذخیره ی ماندگار از حماسه ی جوانان غیور ایران زمین و تبلور خلوص و نیت پاک و آزادی خواهی رشید مردانی است که با فدای جان خویش، آزادی را به معنای واقعی به ارمغان آوردند. استکبار جهانی و ایادی مزدور آن در خیال باطل خویش می پنداشتند که می توانند جمهوری اسلامی و نظام اسلامی را از پای درآورند اما اراده های استوار و ایمان راسخ جوانانی که به ندای رهبرشان لبیک گفتند؛ نقشه های آنان را برآب کرد و رسوایشان کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در بیانیه خود می افزاید: ایمان، بصیرت و شجاعت بی بدیل ملت ایران، فصل جدیدی در خودباوری و اتکای ملی، اتحاد، وحدت کلمه، تعمیق روح دین باوری و ایمان به وعده های الهی را به وجود آورد.

این بیانیه با بیان اینکه امروز وپس از گذشت 39 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، آحاد ملت و در رأس آنها دانشجویان بسیجی در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی، آماده ی جان فشانی در راه پاسداری و صیانت از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، آمده است:بدون شک تقارن خجسته ی هفته ی دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید فرصت مناسبی است برای ایفای نقش جدی دانشجویان در راه تثبیت باورهای دینی و ارزش های ناب اسلامی و اشاعه ی فرهنگ دفاع از میهن اسلامی و مقابله با تهدیدات فزاینده ی دشمنان قسم خورده ی جمهوری اسلامی ایران.

بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در ادامه بیانیه خود ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت دلاوری ها و جان فشانی های رزمندگان و تبریک فرارسیدن بهار علم و دانش و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها از دولت محترم خواست در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال که تنها راه علاج اقتصاد کشور است، با نصب العین قراردادن فرامین مقام معظم رهبری در راستای حل مشکلات کشور به ویژه بهبود وضعیت اقتصادی، اشتغال و ازدواج جوانان، گام های اساسی بردارد. 

در این بیانیه آمده است رئیس جمهور محترم باید در سفرهای خود به کشور های خارجی مواضع شفاف خود در خصوص عهد شکنی های آمریکا در خصوص برجام، حمایت آمریکا و متحدانش از گروه های تروریستی در منطقه و سکوت مجامع جهانی در رابطه با کشتار مسلمانان در میانمار را بیان کرده و در دیدار با روسا و مسوولین کشورهای مختلف، استیفای حقوق مسلمانان مظلوم میانمار را مطالبه کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در پایان بیانیه خود عدم اعتماد به وعده های دروغین و پوشالی آمریکا که با نقض تعهدات خود در برجام و افزایش روزافزون تحریم ها علیه کشورمان و نیز حمایت از جریان های ضد انقلاب،به دنبال نفوذ در ارکان و بدنه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یادآور شد و گفت: این موضوع مهم در همه حال باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

*بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی اردبیل

*بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بنت الهدی صدر اردبیل                                                

*بسیج دانشجویی دانشکده فنی رازی

* بسیج دانشجویی دانشکده فنی فاطمه (س)

*بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی نوین

*بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی مقدس اردبیلی

*بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نیر

*بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نمین

*بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رضی

*بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی فرهنگیان آزادگان نیر

*بسیج دانشجویی دانشکده فناوری های نوین نمین

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولین کشور پاسخ عهد شکنی های آمریکا را بدهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..