تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عامل آزار یک قلاده سگ در شهرستان گرمی به 74 ضربه شلاق محکوم شد

ساعت: 20:35 منتشر شده در مورخ: 1396/06/30 شناسه خبر: 1197906

دادگاه کیفری گرمی، فردی را به علت به دار آویختن یک قلاده سگ به ۷۴ ضربه شلاق و همکاری در حفاظت از محیط زیست محکوم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی گفت: فردی که از طریق به دار آویختن یک قلاده سگ باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی شده بود در شعبه 101دادگاه کیفری دو گرمی به تحمل 74 ضربه شلاق تعزیری محکوم شد.

رحمان داداشی افزود: همچنین به عنوان مجازات تکمیلی، دادگاه متهم را موظف کرد تا به مدت هفت جلسه با هماهنگی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی به پاکسازی محیط زیست و یادگیری و آموزش حس ترحم به حیوانات اقدام نماید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عامل آزار یک قلاده سگ در شهرستان گرمی به 74 ضربه شلاق محکوم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..