تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید علم و فناوری بومی الویت دولت در سال جدید تحصیلی

ساعت: 18:07 منتشر شده در مورخ: 1396/06/30 شناسه خبر: 1197988

رئیس دانشگاه گلستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از دانشجو سلام؛ در متن پیام «دکتر فرهاد یغمایی» آمده است:

خداوند علیم را شاکریم که نعمت برخورداری از علم و دانش را به ما ارزانی داشت و جان و قلب همه بندگانش را به علم و ایمان منور و روشن ساخت.

آغاز سال تحصیلی امسال و همزمانی آن با هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پیام وحدت، مهر و محبت، ایثار و فداکاری، آزادگی و آزدی خواهی دارد که این تقارن ارزشمند می تواند افق روشن تری از گذشته را برای جامعه علم و دانش کشور ترسیم نماید. 

برخود لازم می دانم آغاز سال تحصیلی و بهار علم و دانش را به همه دانشجویان عزیز بویژه دانشجویان جدیدالورود، اعضای محترم هیئت علمی و کارکنان پرتلاش دانشگاه گلستان، تبریک عرض نمایم.

امیدوارم سال تحصیلی جدید سالی پر خیر و برکت توأم با رشد و بالندگی برای جامعه علمی کشور باشد.

  بدون شک در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری "سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال" نامگذاری شده است، انگیزه تمام کارگزاران دولت علم محور تدبیر و امید و دانشگاهیان و فرهیختگان کشور جهت تولید علم و فناوری بومی افزایش یافته که این امر نوید بخش سال تحصیلی پربار و شکوفایی را می دهد ان شااله.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید علم و فناوری بومی الویت دولت در سال جدید تحصیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..